Voorjaar 2023

En dan moet Van Aert nog bij de selectie komen. Sterk ploegsjen. Gaan ze op onorthodoxe wijze moeten bestrijden

VDP en Pogacar zijn nog van een andere orde dan wat hier vandaag rondrijd natuurlijk. Als Pogacar weer versnelt op de Kwaremont gaat er van sterke ploegen niet teveel meer overschieten.

VDP en Pogacar zijn nog van een andere orde dan wat hier vandaag rondrijd natuurlijk. Als Pogacar weer versnelt op de Kwaremont gaat er van sterke ploegen niet teveel meer overschieten.
Ze gaan ervoor al proberen weg zijn met de schaduwkopmannen en Wout in het wiel zetten van Math en Pog… dat zie je al aankomen

Pogi doet wel enkel mee in de RVV en ik kan me niet inbeelden dat MVP in iedere andere wedstrijd zijn duivels gaat ontbinden .

Pogi doet wel enkel mee in de RVV en ik kan me niet inbeelden dat MVP in iedere andere wedstrijd zijn duivels gaat ontbinden .

Draait toch vooral om RVV en PR natuurlijk. Met Omloop en andere semi-klassiekers gaan ze op het einde niet kunnen spreken van een geslaagd voorjaar.

Geen fan van dit Jumbo Visma :(

Maar nog minder fan van Karl en Bert De Backer :sick:

Van Baarle zot, maar De Lie ook wel echt insane hoor. Nog even na al dat werk dat peloton op snelheid en Laporte afhouden. Dat Lotto er maar voor zorgt dat ze volgend jaar (en in Gent Wevelgem dit jaar) al wat sterker als team zijn (ok, eigenlijk is het vooral Campenaerts dat faalt. Beullens, Frison en Van Moer hebben hele dag gewerkt voor De Lie), dan wint die snel een klassieker.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan