Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dat met behaarde benen!Roglic!![]()
Er was plaats hé... hij was er eigenlijk al voorbij maar op dat moment wordt hij gesqueezed door Bauman waardoor hij zelf naar rechts moet en Pidcock kon niet weg.VA in 'fout' natuurlijk, beseft het ook dat hij had moeten remmen ipv zich er tussen te wurmen
Al had Pidcock zich ook aan de buitenkant kunnen laten uitzakken mss

Alaphilippe heeft nog een paar weken natuurlijk.Alaphilippe had geen overschot hoor, die sprintte enkel nog mee op karakter. Voor de klassiekers zal het nog beter moeten, kan wel lukken. Roglic straks toch topfavoriet voor de Giro? Remco gaat nog wat extra trainingen inlassen denk ik als hij dit ziet.
Roglic straks toch topfavoriet voor de Giro?
Wacht, zwaar gevallen in de Vuelta en na een schouderoperatie pas laat aan de voorbereiding voor 2023 kunnen beginnen. Hij heeft nog niet eens zijn benen geschoren en op de eerste de beste aankomst die hem ligt wint hij nu al. Ik denk dat dat wel wat twijfels wegneemt ivm zijn staat van paraatheid voor de Giro die pas binnen twee maanden start. Een Roglic op zijn topniveau van 2020-2021 zal echt moeilijk te kloppen zijn op dat parcours van de Giro. Maar Remco kan dat.En Roglic was nu ook niet sú-per impressive imo. Op gelijkaardige aankomsten hebben we hem al met 10 lengtes zien winnen. Zat bij de eerste 2 beklimmingen ook héél ver. Was bij die aanval van Alaphilippe de laatste man in de kopgroep van ~20.

Heb nog eens gekeken en idd Pidcock wijkt beetje uit naar links (zit naar rechts te kijken) en Bauma wijkt naar rechts uit (zonder reden)Er was plaats hé... hij was er eigenlijk al voorbij maar op dat moment wordt hij gesqueezed door Bauman waardoor hij zelf naar rechts moet en Pidcock kon niet weg.
Gewoon racing incident, zonder echte schuldige. Het is trouwens ook niet omdat je VA zijnde niet echt in fout bent dat je je niet kan/mag verontschuldigen en vragen of alles ok is...
Ik denk wel dat Van Aert vanacht op zijn buik gaat slapen en misschien voor walking dinner zal kiezen met die blessure
Alaphilippe heeft nog een paar weken natuurlijk.
En Roglic was nu ook niet sú-per impressive imo. Op gelijkaardige aankomsten hebben we hem al met 10 lengtes zien winnen. Zat bij de eerste 2 beklimmingen ook héél ver. Was bij die aanval van Alaphilippe de laatste man in de kopgroep van ~20.

Maar kan hij de Giro uitrijden (zonder iets significant te breken)?Wacht, zwaar gevallen in de Vuelta en na een schouderoperatie pas laat aan de voorbereiding voor 2023 kunnen beginnen. Hij heeft nog niet eens zijn benen geschoren en op de eerste de beste aankomst die hem ligt wint hij nu al. Ik denk dat dat wel wat twijfels wegneemt ivm zijn staat van paraatheid voor de Giro die pas binnen twee maanden start. Een Roglic op zijn topniveau van 2020-2021 zal echt moeilijk te kloppen zijn op dat parcours van de Giro. Maar Remco kan dat.![]()

vdP zich wat laten verassen?
Komaan jongens geef eens wat gas, ik moet mijn trein halen om 16:50
Hij zal wel op scherp staan Remco weest gerust. Roglic is uiteraard gene pannekoek en dat weet Remco ook.Alaphilippe had geen overschot hoor, die sprintte enkel nog mee op karakter. Voor de klassiekers zal het nog beter moeten, kan wel lukken. Roglic straks toch topfavoriet voor de Giro? Remco gaat nog wat extra trainingen inlassen denk ik als hij dit ziet.
Ik ben eens even gaan terugkijken naar de Tirreno etappe van gisteren... wat Ganna daar doet is echt in-sane![]()
Ik denk ook dat José het hier bij het rechte eind heeft, De Lie heeft gewoon niet de ploeg op hem goed af te zetten.
En solo is hij ook nog niet in staat dit te doen.
Kwam ook nog ter sprake in wielerclub wattage. Blijkbaar zou Gilbert hem ook al gezegd hebben dat hij een andere ploeg moet zoeken.
Maar Kooij rijdt hier echt wel een zeer mooie sprint. Mag toch ook wel gezegd zijn!