Voetbaltickets buitenlandse clubs (Spanje, Duitsland, Engeland, Frankrijk, ...)

Petekind wordt in November 10 jaar.
Wil graag met hem naar buitenlandse match gaan. City lijkt me wel te doen, zowel qua tickets als vervoer (vliegen)
Als ik het goed begrijp moet ik sowieso 2 memberships aanmaken op de site van city (en betalen), en dan afwachten op data matchdata?

tenminste als ik rechtstreeks via hun wil bestellen
 
Ijdele hoop maar weet nooit.
Al mijn connecties tot nu toe waren helaas nougatbollen.

Maar iemand vertrouwd met resell platformen voor Bayer Leverkussen (die betrouwbaar zijn uiteraard)?
Anders zal ik 3 dagen rustig iet drinken in Keulen en 90 minuten naar een tv zien op café
 
Ijdele hoop maar weet nooit.
Al mijn connecties tot nu toe waren helaas nougatbollen.

Maar iemand vertrouwd met resell platformen voor Bayer Leverkussen (die betrouwbaar zijn uiteraard)?
Anders zal ik 3 dagen rustig iet drinken in Keulen en 90 minuten naar een tv zien op café
Ik heb het hier eerder al gezegd:

Ik had hetzelfde probleem als jij om naar een match van Dortmund te gaan. Uiteindelijk heel wat opzoekwerk gedaan en tickets bij hen besteld. Héél duur, maar we kregen wel effectief tickets waarmee we ook zijn binnen geraakt.
 
Wij gaan dit weekend naar Spurs-Luton, tickets gekocht via StubHub.
Is resell-platform à la Ticketswap, verkopers kunnen tot 24u voor de match tickets wel annuleren (dan krijg je je geld terug).
Ben benieuwd..
 
Bedankt voor de reacties. Uiteindelijk via via en het nodige gefoefel aan tickets geraakt.

Wel geen idee welk vak dus hopelijk belanden we daar niet in de duitse spionkop.
 
Ik zou geen claret and blue sjaaltje aandoen :fingerguns_r:.
Doe ik nooit aan, ook niet in eigen vakken dus dat is geen probleem.
Sevilla, Genk, Gent, Anderlecht, Lyon, Frankfurt,... allemaal in thuisvakken gezeten.

Enigste merde is dat als het bv 25 graden is, ik daar in een lange jeansbroek mag staan zweten en zorgen dat de mouwen van bv een tshirt niet te kort zijn.
Dat was iets minder aangenaam zo in Sevilla en Lyon 🥵
 
En qua prijs?
Prijzig. Denk dat we uiteindelijk 170€ betalen voor een plaats achter doel.
Normale prijs van de tickets worden op Stubhub ook vermeld, heb ze wel niet zelf gekocht maar heb vernomen dat het normaal 70€ is als prijs.

Zoiets doe je ook niet elke week, maar het was toch richting de limiet van wat ik wou betalen.
Of het moest ineens met een hospitality arrangement zijn natuurlijk.. Maar ook daar was het quasi onmogelijk.
 
Prijzig. Denk dat we uiteindelijk 170€ betalen voor een plaats achter doel.
Normale prijs van de tickets worden op Stubhub ook vermeld, heb ze wel niet zelf gekocht maar heb vernomen dat het normaal 70€ is als prijs.

Zoiets doe je ook niet elke week, maar het was toch richting de limiet van wat ik wou betalen.
Of het moest ineens met een hospitality arrangement zijn natuurlijk.. Maar ook daar was het quasi onmogelijk.

Toch niet 170€ per ticket hoop ik? Daar gaat anders mijn zoon zijn droom om een PL match bij te wonen.
 
Toch niet 170€ per ticket hoop ik? Daar gaat anders mijn zoon zijn droom om een PL match bij te wonen.
Sowieso 170 p ticket, ben k zeker van. Stubhub is echt t triestigste platorm om voetbal tickets te kopen. Vorig jaar nog mee liggen lachen. stond met Dortmund - Chelsea op de sud, 18.5€ voor een ticket.
Spreken me voor de match 2 hollanders aan en vragen me waar k tickets van heb. Gezegd dat k 60€ p jaar lidgeld betaal en zo 9/10 keer kaarten heb.

Hun hadden via Stubhub voor een dikke 200€ een kaartje voor’t zit tribune gekocht 😂 gemiddelde prijs 50€ via de official sale. Echt, jamais de ma vie dat k daar zo’n bedrag aan geef. Er zijn genoeg alternatieven als supportersclubs of de Bemvoort die u voor een iets interessantere prijs tickets kunnen aanbieden. Daar ben je nog 20€ extra kwijt boven op de officiële prijs maar ni t drie tot vier dubbele zoals bij Stubhub.

Ik zou ook beter elke thuismatch tickets kopen en ze gewoon voor 150€ extra t stuk moeten verpatsen op Stubhub 😂
 
Laatst bewerkt:
Toch niet 170€ per ticket hoop ik? Daar gaat anders mijn zoon zijn droom om een PL match bij te wonen.
Als je interesse hebt om eens naar Liverpool te gaan kijken wil ik je daar wel bij helpen, op de officiële manier, dus de gewone prijzen. Laat maar iets weten.
 
Sowieso 170 p ticket, ben k zeker van. Stubhub is echt t triestigste platorm om voetbal tickets te kopen. Vorig jaar nog mee liggen lachen. stond met Dortmund - Chelsea op de sud, 18.5€ voor een ticket.
Spreken me voor de match 2 hollanders aan en vragen me waar k tickets van heb. Gezegd dat k 60€ p jaar lidgeld betaal en zo 9/10 keer kaarten heb.

Hun hadden via Stubhub voor een dikke 200€ een kaartje voor’t zit tribune gekocht 😂 gemiddelde prijs 50€ via de official sale. Echt, jamais de ma vie dat k daar zo’n bedrag aan geef. Er zijn genoeg alternatieven als supportersclubs of de Bemvoort die u voor een iets interessantere prijs tickets kunnen aanbieden. Daar ben je nog 20€ extra kwijt boven op de officiële prijs maar ni t drie tot vier dubbele zoals bij Stubhub.

Ik zou ook beter elke thuismatch tickets kopen en ze gewoon voor 150€ extra t stuk moeten verpatsen op Stubhub 😂
Inderdaad, per persoon.

We hadden inderdaad een One Hotspur account kunnen maken en via de officiële weg gaan, maar 6 plaatsen naast elkaar vinden was ook daar helaas onmogelijk. Op termijn misschien overwegen om via supportersclub te gaan, maar gezien we proberen elk jaar een andere club te doen moet je dan telkens iemand vinden.
Is de eerste keer StubHub, maar volgende keer informeer ik hier dan ook wel even voor tips & tricks :unsure:

@exCite : Liverpool is voor mij een beetje een bucket list.
Moest je daar ooit mogelijkheden hebben, zou ik heel graag eens willen doen. Prijs maakt niet uit.
Ben zelfs aan het twijfel om even rond te kijken om begin volgend seizoen met mijn vader te gaan, die helaas terminaal is, maar ik weet niet hoe de gezondheid gaat evolueren en of het dan überhaupt nog mogelijk is - gezien de verplaatsing.
 
Is de eerste keer StubHub, maar volgende keer informeer ik hier dan ook wel even voor tips & tricks :unsure:

Je bent heus niet de enigste die StubHub gebruikt hoor. Het is een grote garantie op een geldig ticket, jammer genoeg tegen een forse prijs. Vraag en aanbod zeker, zoals met veel andere events in verschillende sectoren 😁
 
Die Stubhub ook bekeken voor leverkusen - west ham.
Mijn reactie was direct: ik blijf wel op café in Keulen.

Nu enkel een membership van €35 moeten kopen zodat de locale supporters mij gemakkelijk en met vertrouwen tickets konden forwarden (enkel account bleek niet voldoende) en tickets aan face value gekregen. En daar ter plaatse een goeie pint of wat sterkers trakteren voor de moeite.

Denk dat ik ondertussen al bij iedere club die in de Europa en Conference League speelt/speelde een account heb :biglaugh:
Die Hollanders met hun clubkaart systeem, mooi in theorie in praktijk zo makkelijk te omzeilen ook.
 
Terug
Bovenaan