Green Mamba
Well-known member
Zou wel binnen het typetje van een rijkeluiskindje passenEr gaan signalen op dat de show/sketch van Bregje plagiaat zou zijn?
Finlay Christie "Where's the pool" + Jack Whitehall "Normal people"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel binnen het typetje van een rijkeluiskindje passenEr gaan signalen op dat de show/sketch van Bregje plagiaat zou zijn?

Met zo'n beschuldigingen moet je altijd heel voorzichtig zijn, vind ik. Om maar even de geweldige quote van het al even geweldige personage Pete Campbell uit Mad Men boven te halen: "Direct marketing. I thought of that. Turns out it already existed, but I arrived at the thought independently."Er gaan signalen op dat de show/sketch van Bregje plagiaat zou zijn?
‘Iwein SeeeeegersBregje live gezien gisteren als voorprogramma. Mwah. Wel gedurfd om op het podium te komen en je publiek uit te lachen omdat ze arm zijn. Het was niet echt mijn ding, maar ze heeft toch potentieel vind ik.
Dan de hoofdschotel: Iwein Segers. Groots, imponerend, indrukwekkend. He's back. Voor ieder die van wat meta of absurd houdt. Ik heb me in ieder geval heel erg geamuseerd.
Toch ook boeiend om te zien hoe de try-out van anderhalve maand geleden verschilde van de echte show, wat er is weggevallen, wat er in een andere vorm is verschenen. Ik vond het echt nog een stuk beter geworden.
’ blijft geniaalEr waren heel wat throwbacks naar vorige shows. En ook die waren echt goed gedaan en soms ook echt superrandom‘Iwein Seeeeegers’ blijft geniaal
Echt wel een zalige show.Er gaan signalen op dat de show/sketch van Bregje plagiaat zou zijn?
Exact dit. Bregje moest inderdaad winnen - die indruk had ik ook. Humo heeft zich zwaar mispakt aan vorige editie door drie mensen naar de finale te sturen die daar (nog) niets te zoeken hadden. Diegene met de minste ambitie (en die dit ook reeds op voorhand bekend had gemaakt), hebben ze dan nog is laten winnen ook. Dat wou Humo geen tweede keer. Die willen laten zien dat ze nog altijd 'een neus hebben' voor talent/popcultuur.Ze hopen gewoon hard dat Bregje het traject van Jade Mintjes gaat volgen, ze mist enkel nog de uitstraling en jokes.
Ze deed me ook denken aan Hans Teeuwen en Wim Helsen. In het midden had ik de indruk dat ze meer haar eigen stijl deed. Ik vond ze wel de beste van de avond. Kluppels was leuk maar daar zou ik geen uur naar kunnen luisteren. Jeroen Dyck zijn grappen vond ik het beste maar die kwam dan minder goed over voor mij.True.
Maar de winnares eindigt toch met een (zwakke) Hans Teeuwen imitatie, neen? Ze doet ook een beetje Wim Helsen na vind ik.
Kan daar eigenlijk volledig akkoord mee gaan. Jeroen Dyck zijn podiumprécence is nog een serieus werkpunt. Hij moest de avond ook openen en dat is natuurlijk ook niet de meest dankbare positie. Bregje leek er ook gewoon het meeste zin in te hebben (had ook overduidelijk de meeste fans meegenomen; dat helpt natuurlijk ook.)Ze deed me ook denken aan Hans Teeuwen en Wim Helsen. In het midden had ik de indruk dat ze meer haar eigen stijl deed. Ik vond ze wel de beste van de avond. Kluppels was leuk maar daar zou ik geen uur naar kunnen luisteren. Jeroen Dyck zijn grappen vond ik het beste maar die kwam dan minder goed over voor mij.
2026 wordt het jaar van zijn algemene doorbraak, dat valt niet te ontkennen.Interview in De morgen met Hans Cools niet achter een paywall.
Raar dat die nog niet in wttaa te gast was.
![]()
Van een halfuur in een feesttent tot 65.000 tickets: zo vond Hans Cools zijn comedy-goudklompjes
Uitverkochte zalen in steeds verdere uithoeken van het land. Hans Cools is misschien wel de snelst rijzende ster in comedyland. Met dank aan de goudklompjes die hij op de meest onverwachte plekken blijkt te vinden.www.demorgen.be
Met plaatjes?Nog meer aan te raden is de nieuwe show van Piv Huvluv. Veel gelachen.
Deze week gaan kijken naar de nieuwe show van Bas Birker. Zijn interactiemomenten waren soms een beetje voorspelbaar maar de basis van zijn show was zeer goed. Boeiend thema ook.

Yep. Voor zijn doen ook een groot decorstuk.Met plaatjes?