Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KamalOver wie heb je het?
Omdat hij aan zelfcensuur doet. Het is niet dat dit vanuit VRT komt.Waarom zetten ze niet gewoon de volledige show op vrt max zoals ze bij XDR doen? Zijn er dan echt stukken die niet gezien mogen worden?
Komt nochtans wel van de VRT uit.Omdat hij aan zelfcensuur doet. Het is niet dat dit vanuit VRT komt.
Dan was ik mis. Wat een klucht ook al die censuur.Komt nochtans wel van de VRT uit.
Ze wilden bij Kamal waarschijnlijk enkel de goeie stukken overhouden, maar toen merkten ze dat de aftiteling zelfs langer duurde, en hebben ze nog wat toegegeven.
Sorry, ik werd er weer even aan herinnerd hoe slecht die show live was![]()
In WTAA van maandag hebben ze het over Kamal zijn comedy stijl. Namelijk op niveau van de VRT-kijker en Kamal die dit ook beseft.Al 3 jaar op rij toch.
Twee jaar geleden hier dat op de radio opgehad, vorig jaar en dit jaar op tv. Nog geen 5 keer eens hoogstens moeten glimlachen of zo. Samen.
Gewoon heel flauw en voorspelbaar allemaal. Zodanig hard dat ik mij afvraag waarom zo iemand opgevoerd wordt.
Ik zie dan stukken van Erhan Demirci passeren en dat is wél grappig.
Dat zou heel goed kunnen. Ik oordeel zeker niet over de mens, enkel over zijn shows.In WTAA van maandag hebben ze het over Kamal zijn comedy stijl. Namelijk op niveau van de VRT-kijker en Kamal die dit ook beseft.
Ofwel met andere woorden Kamal kan betere comedy brengen levert wat de VRT van hem verwacht.
Ik had ergens gelezen dat hij zijn eigen show niet zelf schrijft, dit zou gedaan worden door startende stand-up comediansIn WTAA van maandag hebben ze het over Kamal zijn comedy stijl. Namelijk op niveau van de VRT-kijker en Kamal die dit ook beseft.
Ofwel met andere woorden Kamal kan betere comedy brengen levert wat de VRT van hem verwacht.
Ik kan dat bevestigen. Het materiaal wordt/werd geschreven door een 7 tal talentloze mensen, waar hij dan zelf een selectie uit maakt.Ik had ergens gelezen dat hij zijn eigen show niet zelf schrijft, dit zou gedaan worden door startende stand-up comedians
Beetje overdreven, nee? Tim Loobuyck en Robbe Boons bv. hebben toch ook al hun strepen verdiend in het kleinere circuit.Ik kan dat bevestigen. Het materiaal wordt/werd geschreven door een 7 tal talentloze mensen, waar hij dan zelf een selectie uit maakt.
Mss niet alle 7 waardeloos. Al kan je je dat wel afvragen als je die shows van Kamal ziet. Goed, de periode waar ik het over heb is 2 jaar geleden. Geen idee of die 2 toen ook al meededen, maar kende er wel 2 die gewoon geen moppen kunnen schrijven. Die Robbe Boons toen ook niet echt een hoogvlieger imo.Beetje overdreven, nee? Tim Loobuyck en Robbe Boons bv. hebben toch ook al hun strepen verdiend in het kleinere circuit.
Peter Kluppels: pijnlijk om zien dat zo iemand onze nationale top-3 is. Dit is gewoon een lachband en wat beelden geplakt van mensen die op een ander moment aan het lachen waren.Heb ook eens naar comedy cup gekeken, heb zelfs geen 1 keer moeten glimlachen denk ik.
Wat een voorspelbare moppen allemaal, de vorige zin is nog niet afgewerkt en je weet al wat er gaat komen, ik snap niet dat een publiek daar luidop mee lacht? Nuja, ben sowiesio niet echt een luidop lacher, maar allé, ik vond er niets aan.
Die oneliners man, of wel moet ik ook in de comedy gaan want dat zijn oneliners die ik hier toch ook soms wel eens bovenhaal en naar mijn gedacht soms nog wel betere ook. Gelukkig ben ik introvert en zullen jullie mij niet op een podium zien
Heb alleen eens mijn mondhoeken opgehoffen met Bregje haar liedje dat haar vriendje dan beter beft.
Peter Kluppels: pijnlijk om zien dat zo iemand onze nationale top-3 is. Dit is gewoon een lachband en wat beelden geplakt van mensen die op een ander moment aan het lachen waren.
Triestig.
Bestaat dit concept in Nederland trouwens? Iets zegt me dat het niveau daar veel hoger ligt
Dat Bregje zoiets kan winnen met een Hans Teeuwen imitatie is ongezien.