Hans Moleman
Well-known member
Vond dat persoonlijk toch niet zo machtig. Maar vooral krap, warm en oncomfortabel.Machtige plek, ook al paar keer geweest. Alleen jammer dat het altijd veel te snel uitverkocht is.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond dat persoonlijk toch niet zo machtig. Maar vooral krap, warm en oncomfortabel.Machtige plek, ook al paar keer geweest. Alleen jammer dat het altijd veel te snel uitverkocht is.

Gisteren naar Yannick Noben in Pelt geweest.Was net is aan het zien voor Yannick noben, zouden jullie de eindejaarsshow aanraden of toch zijn geef 8 show?
)
)Mijn vrouw had het ook opgezet tussendoor. Zijn zelfs niet aan de kleermakerszit geraakt…Het uur van de olifant, de grote comeback show van Bart De Pauw staat, vergezeld van een documentaire op VTM Go (Opportunistisch blijven ze wel aan de Medialaan.)
Het openingsnummer met Miguel Wiels aan de piano is ontzettend cringe...maar goed, we geven het een kans. Wat schaapachtige knipogen naar de stalkende olifant in de kamer? Ja..waarom niet he.
O, we gaan naar een soort verborgen camera filmpje waar hij geld gaat bedelen voor een slechte perfornance? Ah kijk...daar is de eerste Man van Melle en Moesjemararamara al zie.
Ah, hij gaat zich eindelijk aan stand up wagen na 10 minuten..kom maar op met de jokes Bart.
'Mijn vader was een kleermaker...'
Nee Bart, nee...doe het niet!!
'Ik zie hem daar nog zitten, s'avonds laat...in kleermakerszit.'
.....zucht
Ik had het eerder over zijn verleden.Ieder zijn humor, er zullen altijd wel mensen zijn die dit leuk vinden.
Een nonkel van mijn vrouw ging ernaar kijken en zei, nog voor hij naar de show was geweest, dat het sowieso goed ging zijn, want het was anti-woke. Dus het zou me niet verbazen dat veel mensen daar weer zitten vanuit een ander standpunt.Dat daar nog iemand naar wil kijken, dat snap ik niet.
Ik had het eerder over zijn verleden.
Dat was top, jammer dat daar niet meer seizoenen van gemaakt zijn.