Vlaamse stand-up comedy

Binnenkort komt Piv Huvluv hier op wandelafstand spelen.

Ik ken die eigenlijk totaal niet, is dat de moeite?

Gisteren gaan kijken naar een try-out van Piet De Praitere voor z'n best of show. Was verrassend leuk, al zaten er ook wel enkele zeer flauwe moppen tussen. Zijn improvisatie daarentegen was er wel boenk op :tongue:

Donderdag ga ik kijken naar een line-up met o.a. Sandy van der Smissen & Mattijs Degrande, opkomende talentjes. Altijd tof om nieuwe namen te ontdekken.

De show van Wil Willaert kan ik hier alvast afraden. Tenzij je echt heel grote fan zijt van trekzakmuziek. ;) Zelf niet gaan kijken, maar van verschillende mensen gehoord dat het echt heel slecht is.

Jade Mintjens sluit haar "Bedankt om te komen" tournee af in de Lotto Arena op 27 december. Geen idee wie de planning doet bij Working Class Heroes maar op hetzelfde moment speelt Xander De Rycke in een quasi uitverkocht sportpaleis zijn laatste HHVB, vraag mij af hoe ze dat gaan vullen

Jade Mintjens sluit haar "Bedankt om te komen" tournee af in de Lotto Arena op 27 december. Geen idee wie de planning doet bij Working Class Heroes maar op hetzelfde moment speelt Xander De Rycke in een quasi uitverkocht sportpaleis zijn laatste HHVB, vraag mij af hoe ze dat gaan vullen
Vreemd inderdaad, ook al zal het publiek niet 100% overlappen. Bij het horen van de Lotte Arena had ik al mijn twijfels of zij dat zou kunnen vullen.

Maar misschien onderschat ik haar populariteit.

Vreemd inderdaad, ook al zal het publiek niet 100% overlappen. Bij het horen van de Lotte Arena had ik al mijn twijfels of zij dat zou kunnen vullen.

Maar misschien onderschat ik haar populariteit.
Redelijk vaak op tv, zowel in De Ideale Wereld als in andere programmas. Een Lotto Arena is 5000 man. Ze sluit een tour af ergens hangt daar wat fomo rond langs andere kant heeft al veel volk de show gezien. Uitverkopen lijkt mij niet simpel maar met genoeg hype kan winst maken nog wel lukken. Wordt afwachten, annuleren zoals Agnew en Werchter zie ik ook niet gebeuren

Ik wou overlaatst tickets kopen maar alles vlotjes uitverkocht.
Komt wel goed met haar show denk ik.

Op haar site staat een lijst van zo'n 150 shows in 2024 en 2025 die ze al heeft gespeeld of nog gaat spelen, allemaal uitverkocht. Dat wil zeggen dat er grof geschat al minstens 50000 tickets zijn verkocht. Die lotto arena gaat geen probleem zijn.

Is volgens mij ook gewoon om podium en omkadering voor verschillende zaken te gebruiken. Deden ze oa dit jaar ook met Nerdland.

Op haar site staat een lijst van zo'n 150 shows in 2024 en 2025 die ze al heeft gespeeld of nog gaat spelen, allemaal uitverkocht. Dat wil zeggen dat er grof geschat al minstens 50000 tickets zijn verkocht. Die lotto arena gaat geen probleem zijn.
Ok maar boven al die uitverkochte zalen nog eens de lotto als extra. Terwijl Xander enkel maar dit doet met zijn HHVB (buiten enkele try-outs) in Lotto Arena/Sportpaleis

Ok maar boven al die uitverkochte zalen nog eens de lotto als extra. Terwijl Xander enkel maar dit doet met zijn HHVB (buiten enkele try-outs) in Lotto Arena/Sportpaleis
Er is altijd volk dat het zo goed vond, dat ze nog eens gaan en iemand meenemen. Komt ge snel aan 5000.

Xander had wel de datum in zijn voordeel. Weinig mensen werken tussen Kerst & nieuw en dat komt dus perfect uit. Dat is toch een totaal andere datum dan bv donderdag 13 maart om 20u.

Terug
Bovenaan