Freelancers lezen enkel hun saldo op hun bankrekeningHeb jij de OP eigenlijk gelezen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Freelancers lezen enkel hun saldo op hun bankrekeningHeb jij de OP eigenlijk gelezen?
Neen, dat zou duidelijk moeten geweest zijnHeb jij de OP eigenlijk gelezen?

Heb je überhaupt de titel gelezen? Het gaat over netto inkomen en jij zit maar de memmen over netto loonNeen, dat zou duidelijk moeten geweest zijn![]()

Voor mij is "nettoloon" het geenje effectief op uw rekening overgeschreven krijgt.
Ik kan duidelijk niet goed volgen of ken de juiste context hier niet, maar 1 miljoen op de beurs hebben staan is toch geen 1 miljoen netto inkomsten maandelijks?ik weet ook wel dat ik gegaan ben van 500k naar 1 miljoen. Dat komt met het nu hier zelf te berekenen en in detail te bespreken. Niks mis mee toch. Een miljoen blijf ik wel bij voor mijn situatie. Maar dat zal nog wel ff duren en zo’n mening kan snel veranderen.
Nee maar met 1 miljoen op de beurs aan een rendement van 7% zou ik wel kunnen leven zonder te gaan werken imo, dat was een sidetrack.Ik kan duidelijk niet goed volgen of ken de juiste context hier niet, maar 1 miljoen op de beurs hebben staan is toch geen 1 miljoen netto inkomsten maandelijks?
De optie 1 miljoen netto inkomsten maandelijks is 12 miljoen per jaar. Niet 1 miljoen?
Alles hangt af van uw levenswijze en -behoefte.1 miljoen is daar toch echt te weinig voor zonder je kapitaal te gaan opvreten aan oa inflatie.
Het gaat hier over "stoppen met werken". Dan heb je dus waarschijnlijk nog een heel aantal jaren te gaan. En zoals hier al aangetoond kom je niet zo heel ver met de genoemde bedragen.Wat is er mis met uw kapitaal mee op te vreten? Waar zijn die miljoenen nog voor nodig als je als 90-plusser uw laatste adem uitblaast?
Uw kinderen. Ik neem er trots in dat mijn dochter haar geen zorgen moet maken en dat je een nieuw startpunt kan zijn voor toekomstige generaties mits alles goed beheerd wordt.Wat is er mis met uw kapitaal mee op te vreten? Waar zijn die miljoenen nog voor nodig als je als 90-plusser uw laatste adem uitblaast?
Inhalen? Wie of wat moet je dan "inhalen" en waarom precies?
Het topic gaat over inkomsten en drie kwart van je post gaat over schenkingen van ouders aan hun kinderen...
Wat maakt dat uit? Moet je daar elke keer dan over beginnen zagen "ja maar het is wel door steun van X/Y"? Denk je dat in de Forbes lijst van rijkste mensen op de planeet elke keer vermeld wordt hoeveel de mensen van de mama en de papa gekregen hebben?Omdat virtueel inkomen wanneer het gaat over inkomen uit beleggingen, laat staan verhuur véél makkelijker te bekomen is, waanneer je een stevige voorsprong in het leven krijgt om die aandelen, etc. mee aan te schaffen. Ik heb een klein stukje hulp gehad (peanuts met de bedragen die in de andere (stoef)thread rondgaan) en heb de rest zelf betaald.
Ik snap dat deze thread een andere insteek heeft, maar ik zie het eerder als een set van 3:
gewoon eerlijk netto inkomen,
schenkingen via ouders/familie ('t is die mensen geguld)
en finaal "virtueel netto all in inkomen", maar in dat laatste stukje zit ook nu éénmaal inkomen dat velen niet gehad zouden hebben zonder een stevige headstart in life.
Wat maakt dat uit? Moet je daar elke keer dan over beginnen zagen "ja maar het is wel door steun van X/Y"? Denk je dat in de Forbes lijst van rijkste mensen op de planeet elke keer vermeld wordt hoeveel de mensen van de mama en de papa gekregen hebben?
De reactie lijkt imo behoorlijk afgunstig te zijn.
Wat een larie, dus je wilt eventjes benadrukken dat mensen met financiële steun van elders het gemakkelijker hebben om een mooi inkomen te verzorgen... No shit Sherlock.Meer verklaring dan afgunst van hoe het perfect mogelijk is van hoe je bovengemiddeld kan scoren qua inkomen in dit land, maar wanneer je dan alles doorrekent onder de streep, je aan de bottom of the pack zit.
Ik vind dat wel degelijk relevant, want datzelfde arbeidsinkomen wordt kapotbelast, die "steun van X/Y" uiteraard niet.
Wat een larie, dus je wilt eventjes benadrukken dat mensen met financiële steun van elders het gemakkelijker hebben om een mooi inkomen te verzorgen... No shit Sherlock.
Alsof het geld dat wordt geschonken al niet onderhevig geweest is aan allerlei belastingen en taksen (maar nogmaals, doet er imho niets toe).
Lees jij eigenlijk ooit antwoorden op wat je hier zet of blijf je gewoon in 't wildeweg blaten? Ik heb je dat hier onlangs eens uitgelegd.3000 netto (exclusief extralegale) met parttime werken?
Hoe doe je dat? Vanaf een bepaald inkomen uit werk krijg je toch geen invaliditeitsuitkering meer (of niet veel)?
Deborah van in de Delhaize heeft maar 2100 netto met fulltime werken....