Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het hier zo lees heb ik een bovengemiddeld brutoloon en ver benedengemiddeld nettoloon. :’)
Een mens moet ergens een lijn trekken, denk ook niet dat die zaken een wereld van verschil zullen maken. Er zitten grotere gebreken in vrees ik - maar om dat allemaal echt 100% correct te hebben zal een gigantische opdracht zijn.Beperkt tot 1 wagen? En wat dan met de moto's? Tankkaart 100 ballen de maand? Daar moet wel 90 liter in hé... .
Als ik het hier zo lees heb ik een bovengemiddeld brutoloon en ver benedengemiddeld nettoloon. :’)
Tis aangepastOei, de cap is 1 miljoen? Is dat hier enkel een privilege voor de middenklasse deze thread?

Ik heb niet gestemd, pinky promise.Eén dude op dit forum verdient dus meer dan 1 miljoen per maand. Please identify yourself.
Ik heb niet gestemd, pinky promise.
@contextbinder , denk dat je makkelijker kan kwantificeren als je gewoon een net worth poll doet al snap ik nooit het nut van die 'hoeveel is je inkomen' threads. Alleen maar brandstof voor discussie.
Het originele plan was om een "wat is uw penislengte" thread te maken maar dan gingen er zoveel jaloers zijn op mij.Ik heb niet gestemd, pinky promise.
@contextbinder , denk dat je makkelijker kan kwantificeren als je gewoon een net worth poll doet al snap ik nooit het nut van die 'hoeveel is je inkomen' threads. Alleen maar brandstof voor discussie.

Ik hoop dat mijn vrouw u nooit ontmoet want verbetering is altijd verleidelijk natuurlijk.Het originele plan was om een "wat is uw penislengte" thread te maken maar dan gingen er zoveel jaloers zijn op mij.
Zo een threads zijn altijd moeilijk. Trollvotes kunnen maar zijn stupid. Doe dan a la Nijntje en hang wat de douche uit in de comments.Huidige verdeling lijkt me nog niet eens zo onlogisch, een piek op groep met een mooi inkomen maar niet zo heel veel on the side, dan een piek voor de hogere inkomens die meestal ook wat geld halen uit dividenden, huur etc. En dan een minipiek vermogenden die gewoon geld met bakken binnentrekken op een giga kapitaal. Of trolls![]()
Zie https://www.beyondgaming.be/threads/de-grote-spaarvermogen-en-spaargeld-enquete.462/ met onderscheid eigen opgebouwd en gekregen net worth ("spaargeld").Die data is ook moeilijk te interpreteren. Eigenlijk wil je dan een “eigen opgebouwde net worth” die bv niet komt van het zogenaamde ‘old money’ aka familiegeld. 2 miljoen parkeren bij een private bank resulteert makkelijk in gemiddeld 15k+ per maand passief. De eigen gepresteerde opbouw. Dat is waar ik alvast zelf het meest fier op ben voor men eigen traject.
Ik denk altijd als ik eenmaal 500k op de beurs staan heb dat ik nog weinig zin ga hebben om te werken.
Op den duur is uw huis toch ook afbetaald en ja waarom zou je dan nog werken als er elke maand 3.5k netto vanzelf op komt.
Dat is dan nog exclusief het (beurs) inkomen van de partner.
Maar gij zult uw werk heel graag doen zeker? Of motiveert het om nog meer geld te hebben?
Ik heb geen eigen firmaMisschien zijn het dividenden en aandelen in uw eigen firma?
Zal er later eentje lanceren, bestaande topic is prima maar is geen poll - gevolg is dat velen niet posten want commentaar heb je vrij snel, bijkomend kunnen daar ook privacy issues zijn. Op basis van deze poll zal dat er eentje zijn met veel meer nullen.Zie https://www.beyondgaming.be/threads/de-grote-spaarvermogen-en-spaargeld-enquete.462/ met onderscheid eigen opgebouwd en gekregen net worth ("spaargeld").
Huidige verdeling lijkt me nog niet eens zo onlogisch, een piek op groep met een mooi inkomen maar niet zo heel veel on the side, dan een piek voor de hogere inkomens die meestal ook wat geld halen uit dividenden, huur etc. En dan een minipiek vermogenden die gewoon geld met bakken binnentrekken op een giga kapitaal. Of trolls![]()
Nee, voor mezelf. Een stuk van de werkelijke vermogensopbouw van mijn vriendin verloopt wel via mij (omdat je een eenmanszaak maar op 1 persoon kan zetten). Maar staat mooi beschreven tussen ons.
Het mag gerust openbaar hoor. Ik lig er helemaal niet wakker van of ik onder of boven het gemiddelde zit en lig al zeker niet wakker van andermans lengte.Ik hoop dat mijn vrouw u nooit ontmoet want verbetering is altijd verleidelijk natuurlijk.
@nestorius wil dan ook deze thread liefst niet anoniem neem ik aan?
Joint the club!Als ik het hier zo lees heb ik een bovengemiddeld brutoloon en ver benedengemiddeld nettoloon. :’)
Joint the club!