Verisure alarm in woning.

Even pushen - nog steeds tevreden van?
En hoezo wordt er 'gepushed'? Wat ik zie van Ajax is dat je dat gewoon volledig zelf online kan kopen en installeren zonder enige vorm van abonnement, dus wie pusht er dan?

Ik zit momenteel in de ruwbouwfase en de elektricien had voorzien om bedrading te voorzien. Dat alleen kost al een goeie 1kEUR, en dan heb je nog niets... Dan ziet een draadloos systeem zoals Ajax er wel best interessant uit.
Valt uiteindelijk mee. Algemeen tevreden van. Ik doelde vooral op het feit dat Ajax vooral doorverwijst naar beveiligingsbedrijven maar idd, je kan het ook gewoon zelf allemaal doen en dat wekt gewoon perfect tot op heden. Gen valse alarms, duidelijke app, na twee jaar nog steeds dezelfde batterij.

Alarm met goed zichtbare buitensirene en appart wat camera's. Voor afschrikeffect en gemoedsrust (op de cameras kan ik ook zien dat alles oké is/was, ik krijg een push melding als ze een 'persoon' detecteren).

Beiden zelf geïnstalleerd. Bedraad systeem van Satel (Poolse firma) met bewegingsmelder in elke kamer. En cameras van ring (3 met een fel licht dat aangaat bij elk bij beweging detectie).

Er is hier wel is ingebroken geweest en toen was de schade het kapot raam & sloten vervangen (heb hoop sleutels rondslingeren dus wist niet zeker of ze ze mee hadden). Niks gestolen voor de rest en geen rommel. Maar het geregel met brandverzekering is wel wat werk en het kon erger zijn.

Ook elk jaar in de winter toch wekelijks 1 of meer inbraken in de wijk. Dus het is kwestie van tijd voor ze hier terug staan. Zeker omdat we 2-3 weken weg zijn meestal tijdens het inbraak seizoen.
Tevreden van het Satel systeem? Ik ben zelf op zoek naar een alarmsysteem dat iets of wat modern aanvoelt. Bij Satel lijkt dat wel het geval te zijn. Ik denk er ook aan om het zelf te installeren? Is dat bij jou vlot gegaan?

Terug
Bovenaan