Vergaderingen in een appartementsgebouw: hoe wordt dit geregeld?

Wanneer wordt er doorgaans over jullie appartementsgebouw vergaderd?

• Totaal aantal stemmers
    21
Bij ons steekt het soms op 1 man, omdat die ene man soms 10 volmachtpapiertjes heeft, die ter plaatse als in een spelletje Monopoly worden uitgedeeld 🙈 Ik kap dat getalm en gezeur over facturen als voorzitter vaak af, maar dat kan ik als medebewoner ook niet altijd maken. Ik moet met die mensen nog samenwonen natuurlijk :p

Ja, das een moeilijke positie.
Ik vind het altijd wel benijdenswaardig dat mensen als bewoner/eigenaar daar hun tijd insteken.
Krijgen ook vaak stank voor dank en daar kruipt echt wel wat tijd in...

Ik betaal mezelf dan ook als syndicus, niks is gratis. De 2 andere appartementen zijn toch een 'investering' en ik ben de enige die ter plaatst woont.
Geen stank voor dank meer zoals vroeger, waar ieder deed wat 'm wilde.

Hier ook sinds vorig jaar terug app gekocht, dat was toch makkelijker met een huis.

Ik woon in een blok met senioren en nog willen ze het tussen 16 en 18u met steun van de syndicus natuurlijk. Als werkend koppel met kinderen plooien heb ik nu 2 jaar gedaan maar toch als puntje op de vergadering gezet dat het de laatste keer is.

ik heb een tweetal jaar als syndicus gewerkt en de AV werden zo goed als altijd op weekdagen vanaf 19u georganiseerd. De ontmoeting met de RvME kon wel al eens tijdens de kantooruren vallen, maar meestal toch ook weekdagen vanaf 19u.

Momenteel woon ik jaarlijks nog 2 AV bij en deze zijn ook op weekdagen 's avonds.

Net de uitnodiging gehad voor onze jaarlijkse algemene vergadering: op een donderdag om 15u. Ik kan die dag niet van thuis werken dus dan zou ik om 14u moeten vertrekken op het werk, dat vind ik nu wel een beetje van het goede teveel eerlijk gezegd. Ik verhuur daar maar een klein appartement, dus de kans is groot dat het een volmacht wordt voor mijn ex-onderburen die op pensioen zijn.

Terug
Bovenaan