Volledige Desktops Vele Dell Optiplex 9020's SFF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Zondag 19-09-2021

Lefman

Active member
Gent
iTrader: 89% (8/9)
Algemene informatie/specificaties
https://tweakers.net/pricewatch/423350/dell-optiplex-9020-sff-9020-9207/specificaties/
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
16 stuksDell Optiplex 90208gb ddr3intel i5-4590500GB HDdvd rw
17 stuksDell Optiplex 90208gb ddr3intel i5-4590256GB SSDdvd rw

Bij deze 2 maal zelfde toestel, enkel de HD is verschillend.

Vermits er verleden keer heel wat discussie was bij deze geen meeneemprijzen meer. Ik sluit zondag en hoogste bod wint indien ik ermee akkoord ga. Individueel bieden mag. Ik geef lichte voorkeur aan ophalen ipv verzenden. Verzenden mag, maar echt op eigen risico, ik heb in het verleden genoeg miserie gehad met opgestuurde artikelen dat bleken schade te hebben of niet meer werkte dus bij deze... eigen risico.
EDIT: Ik verzend bij deze niet. Boden die gedaan zijn in de veronderstelling dat ik verzend mogen ingetrokken worden. Ik ga er niet moeilijk om doen, maar heb echt geen goesting en tijd om voor belachelijk lage boden nog eens al het inpakwerk en verhuis naar postpunt te moeten doen.
Op = Op.

Min: 35 EUR met HD
Min: 50 EUR met SSD
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Zoals je zelf al stelt: de staat is onbekend. Het kunnen even goed sterk beschadigde of niet werkende exemplaren zijn. De prijs zal dus bepaald worden door hoeveel risico elk van de bieders hier wilt nemen.
 
Pc's werkte allemaal tot maand gelden. Het enige dat er gebeurt is is dat ik ze afgekoppeld heb en verhuist heb naar mijn stockageruimte. Ik ga er vanuit dat net zoals mijn vorige verkoop (40 toestellen verkocht zonder 1 klacht) ze hier ook gewoon allemaal werken.
Het is dan ook mijn recht om niet te verkopen als het bod mij niet aanstaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan