Volledige Desktops Vele Dell Optiplex 9020 SSF pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25 augustus 2021 18:00u
  1. Wanneer er een topic opgestart wordt en er na 7 dagen (na opstart) nog geen enkele reactie is op vragen en/of biedingen, wordt het topic gesloten en wordt er een Warning gegeven.
  2. Er worden geen biedingen via PM/e-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde vriendenkring is dus te vaag.
Geen enkele reactie van de verkoper te zien. Ik was de eerste die een bod deed, mocht hij gezegd hebben niet aanvaard had ik meeneem geboden. Nergens staat er bod aanvaard, bod niet aanvaard. En alles regelen privé zonder in het topic toe te lichten. Vroeger werd dit niet zo gelaten, meer zeg ik niet.
Een bod aan minimumprijs wordt sowieso aanvaard, daar moet de koper zelfs niet op reageren. Het spreekt voor zich dat als er 10 items beschilbaar zijn en er na het plaatsen van een minimumbod 10 keer de meeneemprijs wordt geboden, dat de mensen met een minimumbod pech hebben. Meeneem is meeneem.
Er is hier trouwens helemaal niet via PM geboden. Alle biedingen staan hier in dit topic. De afhandeling gebeurt uiteraard via PM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan