Volledige Desktops Vele Dell Optiplex 9020 SSF pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
25 augustus 2021 18:00u

Lefman

Active member
Gent
iTrader: 89% (8/9)
Algemene informatie/specificaties
Dell optiplex 9020
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Gent
Mensen interesse in kleine officepc's? Ik heb hier een tiental werkende toestellen liggen die nog perfect werken voor gewoon office werk.

optiplex_790_sff_4.png

Specs:
Dell optiplex 90208gb ddr3intel i5-4590500GB hddvd rw
Min: 25 EUR
Meeneem : 35 EUR

Meeneem is sowieso van u, minimum zolang de voorraad strekt.
Mag ook per 5 of 10 stuks weg.
 
Voor mijn part kunnen jullie evt elk eentje nemen, evenals je nog kan bieden op die 2 andere hier denk ik, is mij gelijk hoor.
Ik had er vooral graag een 3 tal gehad om kennissen voort te helpen, niet perse allemaal om te "scalpen" zoals men het hier soms mooi verwoord, het blijven oudere systeempjes.
Als de Topicstarter reageert weten we meer en valt er wel wat te regelen hoor ;)
 
Bod ingetrokken aangezien de Topicstarter niks laat horen en eerlijk gezegd de mentaliteit van sommige mensen hier die alles opkopen om daarna verder te verkopen.
 
Bod ingetrokken aangezien de Topicstarter niks laat horen en eerlijk gezegd de mentaliteit van sommige mensen hier die alles opkopen om daarna verder te verkopen.
De TS heeft mij en nog andere gecontacteerd. De mijne wordt hopelijk begin volgende week verzonden. En @Slikkah is redelijk. Maar als je zo begint dan jah....
 
Dus hier niks laten weten, had gerust meeneem geboden. Maar wel privé berichten gestuurd. Volgens mij niet de regels van dit forum.
Da's het risico van de minimumprijs te bieden terwijl er ook een meeneemprijs staat.
Degenen die de meeneemprijs bieden, hebben deze bieding gewonnen. Staat ook gewoon zo in de regels.
Dat de verkoper PM's naar Morana en Slikkah heeft gestuurd, is dus ook logisch. Eens de meeneemprijs geboden is, moet er verder afgehandeld worden.
 
Mentaliteit zoals ik al zei. De regels niet volgen maar het is niet erg want jij hebt wat je moet hebben.
Het is u dat blijkbaar een beetje moeite heeft met de regels te begrijpen. Minimum is geen meeneem. En als alle meeneems geboden zijn blijft er niets over voor minimum. Of zie ik dat verkeerd?
 
als er nog ene is : meeneem op ene, als deze verzonden kan worden.
Heb nieuwe batch liggen, maar ga aparte topic maken eens in ze geteld heb om misverstanden te voorkomen. Opsturen op eigen risico. al teveel miserie mee gehad in het verleden en wil van alle verantwoordelijkheid vanaf.
 
Da's het risico van de minimumprijs te bieden terwijl er ook een meeneemprijs staat.
Degenen die de meeneemprijs bieden, hebben deze bieding gewonnen. Staat ook gewoon zo in de regels.
Dat de verkoper PM's naar Morana en Slikkah heeft gestuurd, is dus ook logisch. Eens de meeneemprijs geboden is, moet er verder afgehandeld worde
  1. Wanneer er een topic opgestart wordt en er na 7 dagen (na opstart) nog geen enkele reactie is op vragen en/of biedingen, wordt het topic gesloten en wordt er een Warning gegeven.
  2. Er worden geen biedingen via PM/e-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mogen als je thread up-to-date gehouden wordt én er een link aanwezig is naar dit medium. De zogenaamde vriendenkring is dus te vaag.
Geen enkele reactie van de verkoper te zien. Ik was de eerste die een bod deed, mocht hij gezegd hebben niet aanvaard had ik meeneem geboden. Nergens staat er bod aanvaard, bod niet aanvaard. En alles regelen privé zonder in het topic toe te lichten. Vroeger werd dit niet zo gelaten, meer zeg ik niet.
 
Man, geef mij dan een negatieve report he. Wat een melkkan bent u. Als zelf de MODS hier komen melden dat alles volgens de regels is gegaan. Bij deze zet ik u in mijn bloklijst, dus mocht u met de toekomstige biedingen meedoen zal u allicht (weer) geen antwoord krijgen. :eviltongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan