14 man in koers nog ofzo![]()
Effectief 13 gefinished wat een slagveld... .
68 starters... .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
14 man in koers nog ofzo![]()
Zou blijkbaar misschien zijn enkel zijn.Hmm, zou iemand als een wva geen kniebeschermers kunnen aandoen? Wetende dat die al zo gehavend geweest is.
Als ik merk hoe gemakkelijk de mijne van poc zitten tijdens het mtb'en. Of zou dat op dat niveau toch nog voor veel weerstand zorgen?
Ja, kijk maar rechter enkel net voor hij valt.Zou blijkbaar misschien zijn enkel zijn.
Zo groot zal de schade van die val niet zijn denk ik, denk dat het eerder uit shock was.Als je ziet hoe hij afdruipt dan vrees ik voor einde seizoen en mogelijks achterstand op de voorbereiding van het voorjaar.
Was wel spannend, maar de echte strijd moest nog beginnen.
Natuurlijk moet je altijd op de kop zitten in situaties zoals deze, dan bepaal je zelf hoe fors het gaat en kies je uw eigen spoor.
Die enkel staat volgens mij over enkele uren superdik. Misschien heeft hij geluk, maar persoonlijk heb ik mijn enkel ook zo al eens omgeslagen en dat is dan toch een week de enkel in zwachtel en soort gips om niet te bewegen en dan nog oefeningen bij de kinesist. Na tien dagen stond het nog gezwollen.Zo groot zal de schade van die val niet zijn denk ik, denk dat het eerder uit shock was.
Da was toch asfalt denk ik waar ie viel, da doet in zo’n omstandigheden met koude echt geen deugd..
Zie het nu ook inderdaad, poot omgeslagen, misschien max ligamenten wat geraakt.Die enkel staat volgens mij over enkele uren superdik. Misschien heeft hij geluk, maar persoonlijk heb ik mijn enkel ook zo al eens omgeslagen en dat is dan toch een week de enkel in zwachtel en soort gips om niet te bewegen en dan nog oefeningen bij de kinesist. Na tien dagen stond het nog gezwollen.
Het zou mij verbazen dat er iets ergs is gebeurd aan de knie. Zo'n zware val leek het mij ook niet dat het langere schade kan toebrengen, maar zijn rechterenkel was gewoon dubbel geplooid. Zal wel volledig verstuikt zijn.
Op zich kan je er dan snel weer op stappen, en heel veel stabiliteit heb je op de fiets niet nodig (tegenover voetbal ofzo), dus dramatisch hoeft het niet te zijn voor het voorjaar.
Bovenstaande gewoon uit eigen ervaring, niet uit echte medische kennis en kan dus volledig verkeerd zijn
En het seizoen is officieel gedaan. Onder het mes met de enkel, dus zal ook wel even niet degelijk kunnen fietsen.
.Waarom geeft hij de kop af aan VDP? Waarom rijdt die daar zo dicht achter? VDP zelf laat bv. meer ruimte wanneer hij in 2e positie ligt.
Je kan niet blijven zeggen imo hoeveel pech Wout wel heeft. Het lijkt me geen toeval dat bepaalde andere renners veel minder pech hebben.
Doodzonde, de koers leek eerder toch te kantelen naar hem.
Klein breukje = normaal +-6 weken in het gips. Daarna terug opbouwen. Voor ne topsporter meestal +-3 maand voor het volledig genezen is. Zoiets ... Het wordt ne nipte om tijdig klaar te zijn. Maar als alles gunstig verloopt is het nog wel mogelijk.Streep door voorjaar ook?