Veldritseizoen 2025-2026

VDP is ook gewoon erg geslepen. Hij rijdt 6 rondjes in het wiel en hij doet helemaal 'niks'. Hij had dan meteen in de mot dat Nys een foutje maakt en net dan trekt hij vol door en het is asap einde verhaal ..

Hij rijdt altijd slim rond en met een duidelijke tactiek hé.
Is gewoon tactisch weten wat er u te doen staat.
Het had geen zin om hier vanaf ronde 2 solo te rijden, en constant zelf op kop rijden is niet slim. Er kwamen demarrages en deze moest hij steeds beantwoorden.
Nys dwingt hem mooi de kop op, maar maakt dan een klein foutje. Geen man overboord, maar natuurlijk wel als je op uw limiet zit en niet meer kan versnellen, wat MVDP gewoon nog kon.

Voor iedereen is een cross zoals deze aangenaam. Graag meer van dit.

Leuke namiddag gehad in Dendermonde blijft een leuke ervaring eens naar de cyclocross gaan :)

Even bij een groepje Denen gestaan ook, vertelden dat ze de de hele kerstperiode van cross naar cross trekken met de camper :love:

(Kijk hier zonet voor tickets voor het WK in Hulst, 35 € voor zondag o_O )

Leuke namiddag gehad in Dendermonde blijft een leuke ervaring eens naar de cyclocross gaan :)

Even bij een groepje Denen gestaan ook, vertelden dat ze de de hele kerstperiode van cross naar cross trekken met de camper :love:

(Kijk hier zonet voor tickets voor het WK in Hulst, 35 € voor zondag o_O )
Mo zot van die Denen, er is toch geen bekende crosser uit Denemarken.

Mo zot van die Denen, er is toch geen bekende crosser uit Denemarken.
Er rijden er nochtans genoeg mee, zo te zien:

Mannen:
Groenendaal, Bailey
Rosendahl Karl-Erik

Vrouwen:
Lisbygd, Ann-Dorthe
Nielsen, Mille

U23 Mannen:
Nielsen, Daniel
Gamborg, Jonas

Juniors:
Nyegaard, Villads
Dollerup, Magnus
Braedstrup-Holm, Johannes
Moller, Oscar
Petersen, Mathias

Hij rijdt toch wel echt dikwijls plat vind ik, en Visma in zijn geheel ook. Toch eens kijken naar een andere fabrikant qua wielen en banden lijkt me.

Weer lek blijkbaar.... Voor de wedstrijd had het goed geweest als het eens bij MVDP was.. (ik heb wel sympathie voor Matthieu maar die dominantie is toch echt absoluut niet fijn om naar te kijken)

Terug
Bovenaan