Vastgoed steeds meer betaalbaar

Als u huis betaalbaar is, heb je gewoon te klein gebouwd. Gewoon wat minder gierig zijn. Ja, je hebt recht op dat olympisch zwembad met glijbaan en golfbal, ja je hebt recht op een 18 holes golfbaan, ja je hebt recht op je privé fitness. Nooit begrepen waarom mensen hier moeilijk deden over die gesloten fitnessen door COVID maatregelen.

Ergerlijk evolutie. Tegenwoordig koopt jan met de pet met zijn plebsloom ook al een huis van 600-700k. Hier had ik dan in den tijd nog goed voor moeten werken.

Zullen het maar verkopen en voor het rijkere segment van 1mio plus gaan.

Rijkere segment? Wil dat zeggen dat er huizen van minder dan 1 mio zijn? Dat zijn dan tuinhuizen, toch?
Die zijn er zeker ja, maar dat is vooral voor volk dat precies gewoon niet in een mooi huis wil wonen. Zo is er een collega van mij (werkt voor mij, om de korsten af mijn boterhammen te snijden 's middags) Die woont echt in zo'n klein huisje gewoon om de "groene" uit te hangen en dan maar uit de hoogte doen tegen mij dat hij geen miljoenen te spenderen heeft aan zijn woning. Ik heb onlangs mijn tuin nog laten herdoen, de architect alleen al heeft mij 140k gekost, en hij doet dan zelf zijn tuintje, trekt echt op geen klote, maar ja hij voelt zich zo beter dan mij. Kan er echt iets van krijgen. Maar dan heeft hij wel van die dure orthopedische schoenen "omdat het nodig is", snap echt nie dat die gast geen prioriteiten kan stellen ze.

Die zijn er zeker ja, maar dat is vooral voor volk dat precies gewoon niet in een mooi huis wil wonen. Zo is er een collega van mij (werkt voor mij, om de korsten af mijn boterhammen te snijden 's middags) Die woont echt in zo'n klein huisje gewoon om de "groene" uit te hangen en dan maar uit de hoogte doen tegen mij dat hij geen miljoenen te spenderen heeft aan zijn woning. Ik heb onlangs mijn tuin nog laten herdoen, de architect alleen al heeft mij 140k gekost, en hij doet dan zelf zijn tuintje, trekt echt op geen klote, maar ja hij voelt zich zo beter dan mij. Kan er echt iets van krijgen. Maar dan heeft hij wel van die dure orthopedische schoenen "omdat het nodig is", snap echt nie dat die gast geen prioriteiten kan stellen ze.
🤔🤔🤔

Voor de boomers die te lui zijn om te lezen of het gewoonweg niet kunnen:

De architect van Proto draagt orthopedische schoenen, net als de moordenaar van juf Mieke.
Noorderwijk is een dorp in de Belgische provincie Antwerpen en een deelgemeente van de stad Herentals. Het ligt ten zuidwesten van Olen, waarmee het vergroeid is.

Proto is van Mol. Mol ligt niet zover van Olen.

:s:s:s

Dit is wel genoeg , men kan beter je geld verbrassen aan het vrouwvolk !!

Dit is wel genoeg , men kan beter je geld verbrassen aan het vrouwvolk !!
ALs je geen geld genoeg hebt om U enkele sjieke villa's én meerdere vrouwen te kunnen permitteren, moet je gewoon beter je best doen. Als je echt wil, dan kan iedereen geld als slijk verdienen, zo heb ik hier in het bruto-loon topic geleerd

Geld verrbrassen aan 't vrouwvolk?
Om zo te eindigen zeker?

2337118.jpg
337A57CA00000578-3555645-Just_what_is_going_on_with_Susannah_Constantine_a_woman_still_kn-m-2_1461449094633.jpg

Lmao de thread “Financiële steun van ouders” is het nieuwe paradepaardje van BG

allez, ik heb 5miljoen euro steun gekregen dus ik ga mij niet verlagen door daar met plebs met huizen van 700K te discussiëren.

allez, ik heb 5miljoen euro steun gekregen dus ik ga mij niet verlagen door daar met plebs met huizen van 700K te discussiëren.
Jij bent gewoon een vzw, geef het maar toe.

Lol jij woont in een sOciALe wOnInG zeker, geef maar toe.

Alle 5 miljoen gekregen, top hoor. Hier 3 miljoen zelf verdiend. Beleggen mijn beste, beleggen. Eerst 5000 euro per jaar vakantiejob, 2000 euro per jaar voor bijles te geven, 3000 euro links en rechts voor wat klusjes voor de voetbal, festivallekes, etc. 140000 euro voor wat drugsdealen, kilotje coke hier, 500 gram heroine daar, 5kg wiet en sporadisch nog wat bollen verkopen (en voor jullie mij veroordelen, zelfs den burgemeester kocht van mij dus als ge mij wilt in de criminaliteit steken, dan hem ook he) nog een gestolen auto of 5 verpatsen voor 70000 euro in een jaar en hier en daar nog een inbraakske ( dat was in de grijze zone dus geen records van) en voor ge het weet zit ge aan 500000 euro. En ge moet echt niet veel meer doen op de beurs om op 5y a 463prcnt van 50000 3milj te maken he. Sorry maar met wat ondernemerszin en hard werk kan je echt wel een redelijk startkapitaal opbouwen hoor.

Terug
Bovenaan