Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we best dit topic terug onder de mat vegen. Het is nu toch wel redelijk uitgeveegd aan het raken.Hoe zit dat hier, wordt er hier nog geveegd? Wie gaat vegen dit verlengd weekend? Ik denk dat @Lt. ZweedVoet de vloer van de café's gaat vegen met zijn hoofd dit weekend.
Moeten wij u nu een veeg uit de pan geven??Ik denk dat we best dit topic terug onder de mat vegen. Het is nu toch wel redelijk uitgeveegd aan het raken.

Wist je dat geven een anagram was voor vegen?Moeten wij u nu een veeg uit de pan geven??![]()
We zijn nooit uitgeveegd, wat zegt gij nuIk denk dat we best dit topic terug onder de mat vegen. Het is nu toch wel redelijk uitgeveegd aan het raken.

Doe maar.Moeten wij u nu een veeg uit de pan geven??![]()
Dat is omdat ge veel te weinig veegt. Er wordt hier veel geluld over vegen maar weinig geveegd over de lul.We zijn nooit uitgeveegd, wat zegt gij nu
Doe maar.
MindblowingWist je dat geven een anagram was voor vegen?

Die zou je graag es vegen hé??hehe, anagram
momenteel ben ik in zo`n staat dat ik alles zou vegen.Die zou je graag es vegen hé??
kandidaten genoeg in dit topic denk ik zomomenteel ben ik in zo`n staat dat ik alles zou vegen.
Wist je dat geven een anagram was voor vegen?
Dat is omdat ge veel te weinig veegt. Er wordt hier veel geluld over vegen maar weinig geveegd over de lul.
Ik praat niet over mijn lul, ik praat over de de lul. Iedereen weet toch dat het dan gaat over @Forumgebruiker. Ik vind dat die wel eens wat meer gewreven mag worden gezien die toch een hoge nood heeft aan affectie.Zoals ik al eerder schreef, vegen is bij mij droog. Bij vegen komt geen water te pas. Als gij klaagt dat er over de (uw?) lul weinig wordt geveegd, komt daar dan nooit water aan te pas?
![]()
Aach, good old pledge. Dat is nog eens marchandise om te vegen, vooral op kasten enzo. Hoewel ik de spuitbussen beter vind.wait? wut? lul? zit ik hier met mijn Pledge poetsdoekjes.