Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?


  • Totaal aantal stemmers
    30
dees maakt het af

XsFPtNS.jpg
 
Zo van die mosterd die elk zenuwtje in je neus en sinussen tot het uiterste drijft. Waarbij de neusharen het - door irritatie - ontstane vocht niet kunnen tegenhouden, waarbij je naar adem hapt omdat je niet meer in staat bent op een normale manier te ademen. Waar - bij mij althans - het lijkt of chemische dampen naar mijn geest trekken en het lijkt of ik een moment het bewustzijn zal verliezen. Ik zou bijna zeggen, het lijkt wel mosterdgas, ware het niet dat dat laatste niks met mosterd heeft te maken.

291106-182062-kuhne-dijon-mosterd-extra-pittig-185-g-400.jpg
 
Laatst bewerkt:
't Is te zien dat het weer een vakantiedag is. Er wordt hier weinig geveegd vandaag. Zitten al die mannen onder de sloef van hun madam en zijn die allemaal aan 't helpen met het huis proper te vegen? Of lui in de zetel hangen, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
 
't Is te zien dat het weer een vakantiedag is. Er wordt hier weinig geveegd vandaag. Zitten al die mannen onder de sloef van hun madam en zijn die allemaal aan 't helpen met het huis proper te vegen? Of lui in de zetel hangen, dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
Heerlijk liggen in de zetel naast de hond, en laptop open op een hoogstaande website genaamd BG. What else do you need?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan