Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?

• Totaal aantal stemmers
    30
gevelreclame-dienstenthuis.jpg

Vegen zit ook in hun aanbod.

Spijtig dat ge uwe namechange al gebruikt hebt, anders kon ge het aanpassen naar "oud ijzer".

Ik word TE heet. 🥵
Neen, dat legt ge verkeerd uit! Uw hitte is niet aangepast aan uw materiaal.
Het kan zelfs gebeuren als uw bout (uw voet zal ik het noemen om duidelijk te zijn) ergens over gaat, dat wat er op uw plank ligt, begint te krimpen of zelfs te verkleuren vanwege uw overdadige hitte, te koud mag ook niet want dan krijgt ge geen goed resultaat.

TE heet: is dat strijkijzer nog niet zo oud misschien? Want dan dat ook gebeuren natuurlijk.

Ik geef toe, de juiste warmte is niet altijd makkelijk te vinden, maar eens wat ervaring, moet men daar niet meer over nadenken.

Het is wel goed zo. Trek de stekker er maar uit.

Ik zit hier met de tranen in mijn ogen: ik zie een stervend strijkijzer voor mij waarbij iemand in een witte (goed gestreken) jas, voor de laatste maal de stekker uit het stopcontact trekt. 😢 RIP

Met al dien stoom gaat er hier nog weinig geveegd worden ze.

Vegen is bij mij droog en stomen is nat. Dus inderdaad als er gestoomd wordt, wordt er (nadien) niet geveegd want dat werkt niet. Dat is vieze boel dan.

Vanaf nu zijn we terug braaf en zal Strijkijzer ons niet meer van de wijs brengen. Mij toch niet!! Dus, vege, vege, vege. Met dat waaiweer ligt het stof weer overal natuurlijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
53
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan