Al gelijk maar beiden zijn eigenlijk geen verbeteringDat zie ik anders, mij lijkt het of zijn gezicht zich aanpast aan dat van achter daar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al gelijk maar beiden zijn eigenlijk geen verbeteringDat zie ik anders, mij lijkt het of zijn gezicht zich aanpast aan dat van achter daar.
pretoogje verkiest een behaarde reetHet ligt niet aan mij, maar aan de laatste posts die ik hier lees:
spontaan komt dit beeld voor mijn ogen en ik vind het zelf vies, maar krijg het niet meer van mijn netvlies weg.
![]()
Zo herkenbaar. Mijn vrouw is verpleegster en ik zie die jaar na jaar meer opgebrand raken. Heeft dan nog een vast uurschema in de maand maar dan nog. De maandag dagdienst, di laten, woe dagdienst, do en vrij vroegen. Om de 2 weken dan nog de za en zo een vroegen. Dan mag ze wel 1 keer in de maand een woe thuis blijven. Dit alles voor een loon van om en bij de 1900 euro netto. Echt overbetaald natuurlijk![]()
Denk je echt dat er één dokter is die daaraan wil beginnen? Nog niet met een lelijke verpleegster erbij.

Ik kan wel begrijpen dat die kat het afgebold is, zeker na al die seksuele experimenten tussen kat en @ForumgebruikerJa, nu ge 't zegt, Nestorius, het ene is inderdaad niet beter dan het andere. Oordeel zelf!
![]()
Bericht in onderwerp 'Je ergernissen van vandaag' https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-151034Ik kan wel begrijpen dat die kat het afgebold is, zeker na al die seksuele experimenten tussen kat en @Forumgebruiker

Gij hebt hier niks te sluiten!Ik ga dit topic sluiten denk ik, it’s too much
Hoe lang is je e-peen ondertussen al?Beste zelf, ponykamp is maar 9 pagina's, 379 dagen was een depri post, douchevechten was naicu daar heb ik R4H verslagen.
Hoe lang is je e-peen ondertussen al?
Heb ik net de almighty R4H weggejaagd??/logout
/delete-account
Arrivederci R4H!

Wat bedoeld u?Bericht in onderwerp 'Je ergernissen van vandaag' https://www.beyondgaming.be/threads/je-ergernissen-van-vandaag.24/post-151034
Toch niet zo bijdehand, eh mijnheer dt-fout.
Alles wat ge ooit hebt gezegd, en zal zeggen op internet, telt nu niet meer.
![]()
Heb ik net de almighty R4H weggejaagd??![]()
Ik heb een petitie opgestart