Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?

• Totaal aantal stemmers
    30
vinger in vagina steken = kakken aldus het ergernissen topic
Vandaar die pijn aan je anus.
Ik heb geen kat.

Ik heb het gelezen in de encyclopedie. Begrijpend lezen is moeilijk precies. :s:s:s
Hoe is de penis van de kat?
Op het eerste gezicht zullen we niet te veel informatie krijgen over de penis van de kat, omdat deze zich in de voorhuid bevindt en het niet gebruikelijk is dat we deze extern zien worden. Dit orgel heeft een bepaalde conformatie en wordt gekenmerkt door het hebben van spicules, die op een soort spiesjes lijken.

vinger in vagina steken = kakken aldus het ergernissen topic
Ik heb geen kat.

Ik heb het gelezen in de encyclopedie. Begrijpend lezen is moeilijk precies. :S:S:S
Toch raar dat je direct moet gaan vermelden dat ge geen kat hebt maar wel stil blijft over die pijn aan je anus.

Maar dus

Deze spicules van de kat worden geïntroduceerd in het genitale orgaan van het vrouwtje, maar hun uitgang gebeurt alleen, we zouden tegen de toonbank kunnen zeggen, wat een stimulans bij de kat veroorzaakt.

Deze spicules zijn niet alleen aanwezig in de penis. Of het nu een man of een vrouw is, de tong van de kat heeft ook linguïstische minispicula, die het die ruwe textuur geven die we zullen opmerken als de kat ons likt. In dit geval helpen de spicules de kat zichzelf te reinigen. Met dit in gedachten kunnen we een idee krijgen van het gevoel dat een kat zal ervaren tijdens de geslachtsgemeenschap.

Het ligt niet aan mij, maar aan de laatste posts die ik hier lees:

spontaan komt dit beeld voor mijn ogen en ik vind het zelf vies, maar krijg het niet meer van mijn netvlies weg.

Meu-tempo-n%C3%A3o-%C3%A9-pra-qualquer-um.png

Maar iemand moet hem toch helpen, zijn achterwerk begint er meer en meer als zijn gezicht uit te zien :unsure:
Dat zie ik anders, mij lijkt het of zijn gezicht zich aanpast aan dat van achter daar, arme Forumgebruiker! Als je erover wil praten, weet dan, dat dit een hechte vriendengroep is, en wij jou uit eender welk diep dal zullen halen. Gezamenlijke inspanning van ons allemaal.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
53
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan