Forumgebruiker
Banned
op een kattenpenis staan kleine weerhaakjes
dat heb ik gelezen in de encyclopedie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans zegt men dat je met een handborstel veel secuurder kan werken en ook nog de hoekjes schoon kan uitvegen.De handborstel wordt regelmatig gebruikt. Maar ik zoek ne écht borstel, ene van kwaliteit weetjewel.
Mss moet ge is naar een borstelbeurs gaan, daar hebben ze alle keuzeDe handborstel wordt regelmatig gebruikt. Maar ik zoek ne écht borstel, ene van kwaliteit weetjewel.
Vandaar die pijn aan je anus.op een kattenpenis staan kleine weerhaakjes
Dank voor het intermezzoop een kattenpenis staan kleine weerhaakjes
Ik heb geen kat.Vandaar die pijn aan je anus.

Hoe is de penis van de kat?
Op het eerste gezicht zullen we niet te veel informatie krijgen over de penis van de kat, omdat deze zich in de voorhuid bevindt en het niet gebruikelijk is dat we deze extern zien worden. Dit orgel heeft een bepaalde conformatie en wordt gekenmerkt door het hebben van spicules, die op een soort spiesjes lijken.
Toch raar dat je direct moet gaan vermelden dat ge geen kat hebt maar wel stil blijft over die pijn aan je anus.vinger in vagina steken = kakken aldus het ergernissen topic
Ik heb geen kat.
Ik heb het gelezen in de encyclopedie. Begrijpend lezen is moeilijk precies.![]()
Aambeien makker. Is dat dan iets om beschaamd over te zijn? Het is godverdomme 2021.Toch raar dat je direct moet gaan vermelden dat ge geen kat hebt maar wel stil blijft over die pijn aan je anus.
Boomers hebben daar al is moeilijkheden mee hevinger in vagina steken = kakken aldus het ergernissen topic
Deze spicules van de kat worden geïntroduceerd in het genitale orgaan van het vrouwtje, maar hun uitgang gebeurt alleen, we zouden tegen de toonbank kunnen zeggen, wat een stimulans bij de kat veroorzaakt.
Deze spicules zijn niet alleen aanwezig in de penis. Of het nu een man of een vrouw is, de tong van de kat heeft ook linguïstische minispicula, die het die ruwe textuur geven die we zullen opmerken als de kat ons likt. In dit geval helpen de spicules de kat zichzelf te reinigen. Met dit in gedachten kunnen we een idee krijgen van het gevoel dat een kat zal ervaren tijdens de geslachtsgemeenschap.
Euh, soms wilt ge eens iets anders héNochtans zegt men dat je met een handborstel veel secuurder kan werken en ook nog de hoekjes schoon kan uitvegen.
BorstelbeursMss moet ge is naar een borstelbeurs gaan, daar hebben ze alle keuze

Aambeien met slagroom. Kinky.Aambeien makker. Is dat dan iets om beschaamd over te zijn? Het is godverdomme 2021.
Ook met vanille ijs een topper. Doet me eraan denken dat het bijna terug de ideale periode is.Aambeien met slagroom. Kinky.
Ik wist niet dat het zo ernstig was @Forumgebruiker, gelieve toch wat medische hulp te zoeken.Het ligt niet aan mij, maar aan de laatste posts die ik hier lees:
spontaan komt dit beeld voor mijn ogen en ik vind het zelf vies, maar krijg het niet meer van mijn netvlies weg.
![]()

Ik wist niet dat het zo ernstig was @Forumgebruiker, gelieve toch wat medische hulp te zoeken.![]()
Maar iemand moet hem toch helpen, zijn achterwerk begint er meer en meer als zijn gezicht uit te zienDenk je echt dat er één dokter is die daaraan wil beginnen? Nog niet met een lelijke verpleegster erbij.

Dat zie ik anders, mij lijkt het of zijn gezicht zich aanpast aan dat van achter daar, arme Forumgebruiker! Als je erover wil praten, weet dan, dat dit een hechte vriendengroep is, en wij jou uit eender welk diep dal zullen halen. Gezamenlijke inspanning van ons allemaal.Maar iemand moet hem toch helpen, zijn achterwerk begint er meer en meer als zijn gezicht uit te zien![]()