Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zei KV Kortijk niet Kotijk.KV Kotijk beste ploeg
KV Kotijk - R.A.F.C. 5-0
Ga je ons sportliefhebbers toch niet buitenspel zetten zeker?Niet beginnen over de voetbal in mijn topic![]()

En nog altijd niet geveegd bij mij thuis.Al 14 pagina's aan het vegen.
Ik veeg gewoon alles in je huis!En nog altijd niet geveegd bij mij thuis.
Ik ben dat manueel vegen toch wat beu ondertussen, en er komt maar één keer per week een vrouwmens vegen, dus ik ben op zoek naar een goede, betaalbare veegrobot om de druk tussendoor wat te verlichten. Iemand suggesties?
Van vrouw naar robot. You disappoint me.Ik ben dat manueel vegen toch wat beu ondertussen, en er komt maar één keer per week een vrouwmens vegen, dus ik ben op zoek naar een goede, betaalbare veegrobot om de druk tussendoor wat te verlichten. Iemand suggesties?
Als aanvulling he, een robot kan ook niet overal aan uiteindelijk.Van vrouw naar robot. You disappoint me.
Is uw borstel nog ni versleten? Tenminste de haren wat afgesleten, da kan ni anders.Al 14 pagina's aan het vegen.
Voor de krap-bij-kas-zittende doe-het-zelvers:Ik ben dat manueel vegen toch wat beu ondertussen, en er komt maar één keer per week een vrouwmens vegen, dus ik ben op zoek naar een goede, betaalbare veegrobot om de druk tussendoor wat te verlichten. Iemand suggesties?
Zelfs zonder haar!Ik heb goesting om vanavond ... te vegen
![]()
Iemand die mij goeie borstels kan aanraden?
![]()
Vote wisely
![]()
Damn, deze meme kan je voor alles gebruiken