Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?

• Totaal aantal stemmers
    30
KV Kotijk beste ploeg

KV Kotijk - R.A.F.C. 5-0

630

Ik ben dat manueel vegen toch wat beu ondertussen, en er komt maar één keer per week een vrouwmens vegen, dus ik ben op zoek naar een goede, betaalbare veegrobot om de druk tussendoor wat te verlichten. Iemand suggesties?

Ik ben dat manueel vegen toch wat beu ondertussen, en er komt maar één keer per week een vrouwmens vegen, dus ik ben op zoek naar een goede, betaalbare veegrobot om de druk tussendoor wat te verlichten. Iemand suggesties?

/triggered

97NHbha.jpg

Van vrouw naar robot. You disappoint me.

Al 14 pagina's aan het vegen.
Is uw borstel nog ni versleten? Tenminste de haren wat afgesleten, da kan ni anders.

Voor de krap-bij-kas-zittende doe-het-zelvers:
1. bevestig een handborstel aan de kloppers van uw mixer
2. steek stekker van mixer in stopcontact
3. zet de 'klop-stand' op laagste stand
4. als dit goed werkt, verhoog de klop-stand naar gewenste snelheid, hangt ook af van graad van vervuiling in de door u te vegen plaats.

Kan toch geen deugd doen imho... heb mijn schoen daar al es tegengehouden, laat staan nog iets meer...

heute-professionele-schoenenpoetsmachine-49-l-cm-x.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
53
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan