Echt ergens spijt van hebben niet echt, buiten dat ik sinds jaren eigenlijk geen vrienden heb. Familie en goeie collega's met hopen maar das niet hetzelfde. Om een of andere reden is dat voor mij moeilijk geworden om vrienden te maken en dat vind ik wel spijtig ergens. In mijn jeugd vriendengroep waren enkele meisjes toen die moeite hadden met mijn vriendin. Ik heb toen voor mijn vriendin gekozen die later ook mijn vrouw is geworden.
Jaren later enkele van die gasten terug tegen gekomen en dat klikte terug zoals vroeger. Terug wat samen op getrokken maar mijn vrouw moest er weinig van hebben omwille van wat er ooit is gebeurd. Ze was wel blij voor mij maar had zelf niet de neiging om nog met die groep om te gaan. Uiteindelijk had ze wel gelijk want ik hoorde ook alleen maar van hun als ze iets nodig hadden van mij. Een andere van die groep is toen verhuist naar de wijk hier en ik kwam die regelmatig tegen hier. Wel altijd vriendelijk tegen mij en ik was altijd welkom tot ik er is op uitkwam dat ze allemaal bij hem thuis hadden afgesproken en ik van niks wist. Het kwam uiteindelijk maar van 1 kant dus ik heb daar uiteindelijk definitief mee gebroken.
Mijn schoonbroer was wel iemand waar ik jaren een zeer goede band mee had dacht ik. We deden veel dingen samen. Een keer cinema of concert onder mekaar als mannen, maar die heeft dan een paar jaar geleden besloten het af te stappen van mijn vrouw haar zus. Dat was echt zonder boe of ba ineens en hij wil met niemand van onze kant zal ik zeggen nog contact. Dat hakte er wel op in bij mij eerlijk gezegd want buiten dat het mijn schoonbroer was, was het ook een vriend van mij. Kheb 1x geprobeerd een gesprek met hem aan te gaan maar hij negeerde mij en heeft me ook geblokkeerd. Sindsdien ga ik enkel nog alleen naar de cinema. Mijn vrouw is mijne beste kameraad maar qua muziek en van die dingen hebben we een totale andere smaak. Ik ben ook pas alleen naar de AB geweest omdat Amenra er kwam en ik wou die mannen absoluut is zien. Das heel raar om daar alleen te staan maar het boeit me geen hol nog. Het leven is al zo kort en ik ga niet in een hoekje zitten. Ik heb een mooi gezin met een fantastische partner maar vrienden heb ik helaas niet, hoe spijtig ik dat ook vind...