Studie UX design opleiding

Kode9

Member
Ik ben op zoek naar een goede UX opleiding, liefst in het Antwerpse. De enige die ik kan vinden zijn ofwel online, ofwel bij Syntra maar die starten pas in september als ik me niet vergis (er staat nog geen concrete info online).

In de tussentijd ben ik alvast met de UX design course van zowel Google als CalArts bezig, beiden op Coursera. Op zich heel goed en interessant maar ik zou graag toch iets van fysieke / Belgische opleiding doen, ik heb het idee dat men me dan net iets serieuzer gaat nemen als ik ga solliciteren. Ook is het toch handig van gerichte vragen te kunnen stellen aan een docent of instructeur.

Het mag zelfs een soort nano / micro degree bij een hogeschool zijn... Ik kan er gewoon echt geen vinden. Ondanks de grote vraag naar UX'ers zijn er blijkbaar toch relatief beperkte opleidingsmogelijkheden. Ofwel zie ik er over het hoofd...

Alle tips en advies zijn meer dan welkom.

(ik heb overigens wel al praktijkervaring met front end development, grafisch ontwerp, webdesign en UI design, dus UX zou een mooie aanvulling zijn in de huidige markt.)
 
Terug
Bovenaan