Karry98
Well-known member
Ultra's winnen duidelijk aan populariteit -> Grizzly 100k van volgend weekend -> vorig jaar 300 deelnemers, nu 460 ... +50% dus.
wel eens benieuwd hoe fel dat voor opstoppingen gaat zorgen op die smalle trail paadjes -> wordt dus een dilemma, want ik start graag vanachter kwestie mij kalm te houden de eerste 20 km, maar wil nu ook weer geen 10 minuten stilstaan in het begin, en na zo'n 3km is er een heel smalle passage, dus vrees er wat voor met zo'n bende, zeker in het donker op moeilijk terrein.
Eerlijk gezegd, zou ik u bij de start wat egoïstischer gedragen. Ik zeg niet dat je helemaal vooraan moet starten, maar toch zeker in de eerste helft. Laat anderen u indien nodig maar inhalen.
Zoals je zelf zegt wint het trail lopen aan populariteit, wil dus ook zeggen dat er meer beginners aan de start staan, waar uiteraard helemaal niets mis mee is. Maar dan zijn er dus mss nog meer mensen die trager lopen dan u.

.
. Hier gaat het toch ook vooral over finishen maar de hoogtemeters zorgen toch vaak dat de hartslag de hoogte in gaat.
.Ivo is nu de last man standing voor België