Uitgebreide trailer toont gameplay van A Plague Tale: Requiem

Een van de spellen waar ik naar uitkijk, naast de PlayStation-exclusieve titel God of War: Ragnarök, is ongetwijfeld A Plague Tale: Requiem. Pas dit jaar ging ik voor het eerst aan de slag met de eerste game en die is me zo goed bevallen dat ik sindsdien alles rond de nieuwe titel nauwgezet opvolg. Ook onderstaande trailer, waarin heel wat gameplay aan bod komt, werd dus grondig bekeken.

In de nieuwe trailer die uitgever Focus Entertainment heeft gepubliceerd wordt er gefocust op de gameplay, terwijl op de achtergrond een stem informatie verschaft. Amicia en Hugo trokken na hun avontuur van het eerste deel naar het Zuiden, hopend op een rustiger leven. Maar dat is hen blijkbaar niet gegund. Hugo's ziekte komt weer piepen, waarna alles opnieuw een dramatische wending neemt. In A Plague Tale: Requiem wacht je weer een onvergetelijk avontuur waarin vele duizenden ratten opnieuw je pad zullen kruisen.

A Plague Tale: Requiem verschijnt op 18 oktober voor PlayStation 5, Xbox en pc. De Switch-versie wordt op een latere datum verwacht.

 
Terug
Bovenaan