UEFA Europa League 2024-2025

Wat een lelijke winnaar zeg :laugh: Zwakste winnaar sinds het begin van dit format durf ik zelfs te stellen. Met voorsprong zelfs.

Allez, niet dat United veel beter was geweest, maar die hebben onderweg tenminste nog deftige ploegen uitgeschakeld en hadden hier ook zeker niet verdiend te verliezen.

Worst final since Game Of Thrones
1747900013969.png

Ja amai, wat was dat voor een draak van een wedstrijd gisteren.

Ik begon het laatste half uur toch te hopen dat Tottenham het niet ging halen - wat een anti-voetbal...
En dan die kwal van een Romero, bah bah.

Ik wist trouwens niet dat beide ploegen het zó slecht gedaan hebben in de PL (plaatsen 16 en 17 - net boven de degradatieplekjes dus).
ManUtd blijft bergaf gaan, geen idee hoe ze dat gaan omkeren maar het zal een werk van lange adem zijn.
Tottenham vind ik het meest verrassend, want die stonden vorig seizoen ook gewoon 5e.

Laatst bewerkt:
Man Utd gaf de voorbije tien jaar bijna €2 miljard uit aan 180 spelers (volgens Koen Frans).
Wie is echt topmateriaal van zij de gisteren hebben meegedaan?

Rampzalig transferbeleid, jaar na jaar. Toont nog maar eens aan dat je geen coaches het technische beleid laat uitzetten, maar dat je een technisch directeur daarvoor aanneemt en dan een coach zoekt die in dat plan past.
Tenzij je een echte topcoach hebt, kan je daar een uitzondering op maken.

Amorim en Bruno Fernandes beiden aangegeven dat ze openstaan voor een vertrek "als de club dat wil"

Die willen ook gewoon gaan lopen denk ik. Echt rot tot op het bot die club, hoe kom je in godsnaam nog uit die cirkel.

Man Utd gaf de voorbije tien jaar bijna €2 miljard uit aan 180 spelers (volgens Koen Frans).
Wie is echt topmateriaal van zij de gisteren hebben meegedaan?
De aanstelling van Ten Hag en de daarbijhorende matige Nederlandse spelers zal toch ook niet goedkoop geweest zijn.
Zirkzee, De Ligt en Onana zouden nooit in een shirt van Man U mogen spelen.

Amorim en Bruno Fernandes beiden aangegeven dat ze openstaan voor een vertrek "als de club dat wil"

Die willen ook gewoon gaan lopen denk ik. Echt rot tot op het bot die club, hoe kom je in godsnaam nog uit die cirkel.

Dit dus. Amorim vraagt gewoon ontslagen te worden, zegt er dan zelfs bij dat ze hem geen compensatie moeten betalen. Die wil daar weg, maar wilt niet toegeven dat hij niet weet hoe het daar op te lossen.

Commentaar van Fernandez is gewoon een come and get me tegen Saoedi. Die heeft geen tijd meer voor een project.

Na Fergie is het daar gewoon één en al rotzooi geweest met matige spelers en verschillende soorten trainers. Vraag me af of die ooit nog uit dat dal gaan geraken.

Na Fergie is het daar gewoon één en al rotzooi geweest met matige spelers en verschillende soorten trainers. Vraag me af of die ooit nog uit dat dal gaan geraken.

Als ze daar eens stoppen met 90 miljoen te betalen voor allerhande Hojlunds zal dat wel in orde komen, het is en blijft een van de rijkste clubs ter wereld. Mits deftig beheer kunnen die vrij snel uit dat dal kruipen, ben ik van overtuigd.

Als ze daar eens stoppen met 90 miljoen te betalen voor allerhande Hojlunds zal dat wel in orde komen, het is en blijft een van de rijkste clubs ter wereld. Mits deftig beheer kunnen die vrij snel uit dat dal kruipen, ben ik van overtuigd.
Het probleem is natuurlijk dat ze wel die prijzen blijven geven :unsure:

Terug
Bovenaan