Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JinxedFantastisch toch weer van Union, tegen de toch wel grootste club van de Benelux. Hopelijk komt het niet tot penalties, daar heeft Ajax meer ervaring mee.
Pocognoli is voorlopig toch veel minder dan hun vorige trainers naar mijn meningIk zie het Union nog wel redden, maar Farioli heeft Pocognoli tactisch toch overklast door het spel min of meer dood te maken.
dom dom domBurgess kalf
Burgess kalf
Door de bus te parkeren?Ik zie het Union nog wel redden, maar Farioli heeft Pocognoli tactisch toch overklast door het spel min of meer dood te maken.
3dubbele wissel aan de rust en zo bijsturen heeft het Union toch moeilijker gemaakt.Door de bus te parkeren?![]()
Het is vaak ook gewoon lastiger voetballen tegen 10 dan tegen 11.
Dat is te makkelijk. Heeft echt wel meer gedaan. Snel ook weer Godts voor Rosa toen hij zag dat het kon.Door de bus te parkeren?
Het is vaak ook gewoon lastiger voetballen tegen 10 dan tegen 11.
"Tactisch overklast" vind ik nochtans ook te makkelijk. Ajax gaat logischerwijs focussen op de organisatie met die man minder situatie. Het heeft zelf in de tweede helft ook geen reet meer klaargespeeld uiteindelijk.Dat is te makkelijk. Heeft echt wel meer gedaan. Snel ook weer Godts voor Rosa toen hij zag dat het kon.
Had David Promise nooit mogen afpakken en wist gewoon geen antwoord."Tactisch overklast" vind ik nochtans ook te makkelijk. Ajax gaat logischerwijs focussen op de organisatie met die man minder situatie. Het heeft zelf in de tweede helft ook geen reet meer klaargespeeld uiteindelijk.
Union mist ook gewoon de kwaliteiten om zo'n organisatie deftig uit verband te spelen.
Technisch beperkt maar zeer belangrijk qua mentaliteit en voetbal intelligentie.Ik heb wel wat sympathie voor Union, maar hoe die supporters dat kalf van een Burgess blijven verdragen is mij een raadsel. Die vent heeft in de Vanarama National League niks meer te zoeken, laat staan in de knockoutfase van een Europese beker.