UEFA Europa League 2024-2025

Fantastisch toch weer van Union, tegen de toch wel grootste club van de Benelux. Hopelijk komt het niet tot penalties, daar heeft Ajax meer ervaring mee.

Zo'n stuk ****** als Burgess die weer zo'n oerdomme fout begaat. Niks tegen Union en ik hoop zelfs dat ze nog verder komen, maar hier had ik ff leedvermaak.

Edit: lol, minuut nog niet voorbij en dat kalf weer een lompe fout. Verkoop die brol toch als Union zijnde.

Dat is te makkelijk. Heeft echt wel meer gedaan. Snel ook weer Godts voor Rosa toen hij zag dat het kon.
"Tactisch overklast" vind ik nochtans ook te makkelijk. Ajax gaat logischerwijs focussen op de organisatie met die man minder situatie. Het heeft zelf in de tweede helft ook geen reet meer klaargespeeld uiteindelijk.

Union mist ook gewoon de kwaliteiten om zo'n organisatie deftig uit verband te spelen.

"Tactisch overklast" vind ik nochtans ook te makkelijk. Ajax gaat logischerwijs focussen op de organisatie met die man minder situatie. Het heeft zelf in de tweede helft ook geen reet meer klaargespeeld uiteindelijk.

Union mist ook gewoon de kwaliteiten om zo'n organisatie deftig uit verband te spelen.
Had David Promise nooit mogen afpakken en wist gewoon geen antwoord.

Ik heb wel wat sympathie voor Union, maar hoe die supporters dat kalf van een Burgess blijven verdragen is mij een raadsel. Die vent heeft in de Vanarama National League niks meer te zoeken, laat staan in de knockoutfase van een Europese beker.

Ik heb wel wat sympathie voor Union, maar hoe die supporters dat kalf van een Burgess blijven verdragen is mij een raadsel. Die vent heeft in de Vanarama National League niks meer te zoeken, laat staan in de knockoutfase van een Europese beker.
Technisch beperkt maar zeer belangrijk qua mentaliteit en voetbal intelligentie.

Die Rodriguez toch echt 0,0 laten zien eh. Wat een onnoemelijk slechte wissel is dat toch geweest.

Burgess toch ook zijn krediet opgebruikt bij deze?

Terug
Bovenaan