Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Da's de groendienst van 1000 Brussel die verantwoordelijk is hé.Wat een waardeloze pot van Anderlecht zeg.
En dat veld van Union, das ook redelijk schandalig amai.
Edit: Is niet hun veld natuurlijk

Check mijn avatar.![]()
"Er gebeurden dingen die je niet wil zien": Union - Braga ontspoort na match, treiterende Burgess één van 4 (!) rode kaarten | sporza
Aan emoties geen gebrek in Union - Braga. Tijdens en na het Europa League-duel kookten de potjes geregeld over. De ref deelde maar liefst 13 kaarten uit, waarvan 4 rode. "De tegenstander beledigde me drie keer in het Portugees", aldus Anthony Moris.sporza.be
Burgess heeft eindelijk eens rood gepakt![]()
![]()
Kijk elke zondag naar studio sport op Nederlandse tv daar valt het nog mee de kritiek op hem. Kranten etc volg ik niet natuurlijk.Wat zijn die journalisten in Nederland toch maar voor een haantjes. Ja, het was beschamend gisteren. Zowel het spel, als het resultaat, maar hoe Farioli nu weer wordt afgekraakt, slaat nergens op. Staat op 1 punt van de eerste plaats met praktisch hetzelfde materiaal als vorig jaar. En het is idd niet op de Ajax-manier, maar resultaat primeert even. Ze zijn al het hele seizoen bezig met hem af te kraken, gewoon omdat het geen Nederlander is en blijkbaar door het resultaat van gisteren gaan ze helemaal los.
Neen, dat kan, komt altijd uit dezelfde hoek (Driessen, de heren van VI, Perez)Kijk elke zondag naar studio sport op Nederlandse tv daar valt het nog mee de kritiek op hem. Kranten etc volg ik niet natuurlijk.
Inderdaad. Is toch gewoon penaltyDat is toch een (kleine) beweging naar de bal en handspel![]()
Vázquez zowaar