Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, een goede prestatie wel. Maar het thema dit seizoen is toch wel de inefficiëntie vanvoor. Chance dat we toch die ene goal gemaakt hebben.Toch eindelijk die 3 punten gepakt, moet voor die spelersgroep toch ook deugd doen.
Dat Slavia goed is dit seizoen verbaast me niks gezien wij er 2 keer terecht van verloren hebben in augustus.Ik vond Slavia Praag eigenlijk enorm sterk tegen Ajax. Zeker niet onderschatten.
Gisteren trouwens wel heel duidelijk dat onze kern niet breed genoeg is. Brobbey die uitviel, Godts die geblesseerd is, Taylor niet erbij. Je zag gisteren dat het heel moeizaam was. Desondanks nog grote kansen gehad om te winnen, maar Kubo deed ons pijn. Soit, iets wat we als supporter weten, maar hopelijk komt er wat versterking. Heb Wijndal dit seizoen een paar keer zien invallen en wat een waardeloze voetballer is dat toch geworden. Vreselijk. Alleen maar vuile domme fouten maken en werkelijk niks bijbrengen.
Idd, en die hele zaak Diarra doet ons ook geen deugd. Het blijft extra moeilijk voor clubs om van overbodige spelers af te raken. En Ajax moet net verkopen om versterkingen te kunnen halen.Ik vond Slavia Praag eigenlijk enorm sterk tegen Ajax. Zeker niet onderschatten.
Gisteren trouwens wel heel duidelijk dat onze kern niet breed genoeg is. Brobbey die uitviel, Godts die geblesseerd is, Taylor niet erbij. Je zag gisteren dat het heel moeizaam was. Desondanks nog grote kansen gehad om te winnen, maar Kubo deed ons pijn. Soit, iets wat we als supporter weten, maar hopelijk komt er wat versterking. Heb Wijndal dit seizoen een paar keer zien invallen en wat een waardeloze voetballer is dat toch geworden. Vreselijk. Alleen maar vuile domme fouten maken en werkelijk niks bijbrengen.
Debuut van Nunzio, eerste goal van Degreef. Sterke Ndiaye. Mooie avond.2-2 tegen Porto op zich niet slecht. Veerkracht
Toch het gevoel dat er (net zoals gisteren) toch meer in zat

Is een keuzeWaarom staat daar bij RSCA nooit geen man aan de 2de paal bij die hoekschoppen?
Dendoncker pé wa zedde traag man
Rare stijlL
Rare stijl
Loopt u er wel nog af denk ik
Tenzij het naar de frituur is

Bro reads me like a bookL
Rare stijl
Loopt u er wel nog af denk ik
Tenzij het naar de frituur is