UEFA Europa League 2024-2025

Leuke avond gisteren in Brugge, goede match gespeeld met een eftal waarvan ik op voorhand mijn twijfels had. Brunner en Miangue die toch wel onder vuur lagen hebben zeer goede match gespeeld. Hopen om dat door te trekken op bezoek bij Beerschot zondag.

Toch eindelijk die 3 punten gepakt, moet voor die spelersgroep toch ook deugd doen.
Ja, een goede prestatie wel. Maar het thema dit seizoen is toch wel de inefficiëntie vanvoor. Chance dat we toch die ene goal gemaakt hebben.
Hopelijk nu tegen dat zwalpend Nice (1-4 verloren thuis tegen de Rangers) op 12 december een nieuwe 3-punter.

Ik vond Slavia Praag eigenlijk enorm sterk tegen Ajax. Zeker niet onderschatten.

Gisteren trouwens wel heel duidelijk dat onze kern niet breed genoeg is. Brobbey die uitviel, Godts die geblesseerd is, Taylor niet erbij. Je zag gisteren dat het heel moeizaam was. Desondanks nog grote kansen gehad om te winnen, maar Kubo deed ons pijn. Soit, iets wat we als supporter weten, maar hopelijk komt er wat versterking. Heb Wijndal dit seizoen een paar keer zien invallen en wat een waardeloze voetballer is dat toch geworden. Vreselijk. Alleen maar vuile domme fouten maken en werkelijk niks bijbrengen.
Dat Slavia goed is dit seizoen verbaast me niks gezien wij er 2 keer terecht van verloren hebben in augustus.

Ik vond Slavia Praag eigenlijk enorm sterk tegen Ajax. Zeker niet onderschatten.

Gisteren trouwens wel heel duidelijk dat onze kern niet breed genoeg is. Brobbey die uitviel, Godts die geblesseerd is, Taylor niet erbij. Je zag gisteren dat het heel moeizaam was. Desondanks nog grote kansen gehad om te winnen, maar Kubo deed ons pijn. Soit, iets wat we als supporter weten, maar hopelijk komt er wat versterking. Heb Wijndal dit seizoen een paar keer zien invallen en wat een waardeloze voetballer is dat toch geworden. Vreselijk. Alleen maar vuile domme fouten maken en werkelijk niks bijbrengen.
Idd, en die hele zaak Diarra doet ons ook geen deugd. Het blijft extra moeilijk voor clubs om van overbodige spelers af te raken. En Ajax moet net verkopen om versterkingen te kunnen halen.

Allè. Weer zo'n ploeg met 7 beenhouwers en refs die onder de indruk zijn van een thuispubliek

2 overduidelijke fouten waar je geel voor zou moeten geven en de ref doet teken "Ik reken de tijd wel bij" clown 😂

Wij toch even een mindere periode, wat ik wel verwacht had vroeg of laat. Al hadden we gisteren niet moeten verliezen. Een penalty niet gekregen, maar we hebben er laatst ook eentje gekregen wat er geen was, dus daar ga ik niet over klagen. Lazio was vooral veel efficiënter en wij maakte domme fouten die toch tegengoalen hebben geleid. Jammer, want het wordt nu nog knokken voor de volgende ronde. Wel weer genoten van Godts zijn acties. Blij dat hij terug is.

Match niet volledig gezien, maar onverwachte overwinning, zeer mooi. Spijtig van dat gelijkspel in Riga of de top 8 had al een quasi-zekerheid geweest. Maar goed, met wat geluk valt er in Plzen of thuis tegen Hoffenheim nog iets te rapen, zeker als er tegen dat wat geblesseerden terug zijn.

Terug
Bovenaan