Général Zantas
Well-known member
Jullie zouden het nog goed doen in Letland! Daar zijn ze ook minder streng op pyro dus het kan zelf nog met supporters
Daar zouden we voor de titel kunnen spelen, zalig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie zouden het nog goed doen in Letland! Daar zijn ze ook minder streng op pyro dus het kan zelf nog met supporters

Hoezo is dit geen penalty? Trapt los naast de bal en vol op de speler, duidelijk kan toch niet?Ik had het live niet goed gezien, maar nu in de herhaling wel duidelijk.
Hein heeft hier gelijk, toch totaal geen penalty zeg.
Enorm jammer voor Degreef.
Hij trapt nie vol. Maar de beweging is er wel dus zou gewoon penalty zijn iddHoezo is dit geen penalty? Trapt los naast de bal en vol op de speler, duidelijk kan toch niet?
Die Portugees kopt veel te laag (valt onder gevaarlijk spel*), en was al aan het vallen voor Degreef hem raakt.Hoezo is dit geen penalty? Trapt los naast de bal en vol op de speler, duidelijk kan toch niet?
Spelen op een gevaarlijke manier
Gevaarlijk spel is een actie waarbij, in een poging de bal te spelen, het risico
bestaat dat een speler (dit geldt ook voor de speler zelf) gekwetst raakt. Het wordt
begaan op een tegenspeler die zich dichtbij bevindt en verhindert dat de tegenspeler de bal speelt uit angst om gekwetst te raken.
Ik bedoelde dat hij volledig de man heeft en niets bal, de trapt an sich is niet super hard nee.Hij trapt nie vol. Maar de beweging is er wel dus zou gewoon penalty zijn idd
Maar is het een missed incident of kan je zeggen dat de ref flagrant mist als hij het laat passeren?
Want je kan toch niet zeggen dat hij het niet gezien heeft, staat er met zen neus op
Inderdaad dat wel. Steekt zen been uit en dan loop je het risico.Ik bedoelde dat hij volledig de man heeft en niets bal, de trapt an sich is niet super hard nee.
Dat laatste laat ik in het midden, want dat is weer voer voor discussie, maar de fase zelf vind ik gewoon penalty alleszins.
Toch eindelijk die 3 punten gepakt, moet voor die spelersgroep toch ook deugd doen.Amai Twente, daar zit echt niks in deze eerste helft. Hoeveel sterker zijn we. Moet eigenlijk al zeker 0-2 zijn
Ze zijn nu zeker van de volgende ronde. De rest is een beetje bijzaak (Ja OK voor onze Coëfficiënt maar voor Anderlecht zelf maakt dit anno 2024 weinig uit)Met wa chance stonden we eerst in de EL
Maar kom , ongeslagen .
Wel extra prijzengeld voor gelijkspel/winst natuurlijk, maar het belangrijkste is inderdaad dat we door zijn naar de volgende ronde.Ze zijn nu zeker van de volgende ronde. De rest is een beetje bijzaak (Ja OK voor onze Coëfficient maar Anderlecht zelf maakt dit weinig uit)
Wel extra prijzengeld voor gelijkspel/winst natuurlijk, maar het belangrijkste is inderdaad dat we door zijn naar de volgende ronde.
In Tsjechië zou toch wat te rapen moeten zijn, tegen Hoffenheim zal moeilijk worden denk ik.
Ik vond Slavia Praag eigenlijk enorm sterk tegen Ajax. Zeker niet onderschatten.Wel extra prijzengeld voor gelijkspel/winst natuurlijk, maar het belangrijkste is inderdaad dat we door zijn naar de volgende ronde.
In Tsjechië zou toch wat te rapen moeten zijn, tegen Hoffenheim zal moeilijk worden denk ik.