Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap dat het niet voor iedereen is.Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie
No shit. Niveau voetbal = niveau refs... Zo is het gewoon.Een zuivere overwinning nog bijna door de neus geboord door een scheidsrechter die zich eens wou laten opmerken en daardoor los in een mooi staaltje pure matennaaierij trapte, wat een schande. Het is dus niet enkel in België dat de scheidsrechters vaak een mal figuur slaan.
. Enorm sterke match. Besiktas was ook erg zwak, maar denk dat dat ook de verdienste van Ajax was. Ik wil niet te vroeg euforisch worden, want afgelopen weekend speelde we nog gelijk tegen Go Ahead, maar af en toe is het wel weer eens genieten. Hopelijk trekken we deze lijn door en kunnen we iets betekenen in de EL en Eredivisie.En twee knappe goals van Godts. Nee, echt wel blij met de komst van Farioli. Eindelijk nog eens een trainer met een idee en systeem. Na 2 jaar stilstand op dat vlak.Eindelijk nog eens oprecht kunnen genieten van een Europese match van mijn clubje. Enorm sterke match. Besiktas was ook erg zwak, maar denk dat dat ook de verdienste van Ajax was. Ik wil niet te vroeg euforisch worden, want afgelopen weekend speelde we nog gelijk tegen Go Ahead, maar af en toe is het wel weer eens genieten. Hopelijk trekken we deze lijn door en kunnen we iets betekenen in de EL en Eredivisie.
Terwijl Godts niet eens goed speelde. Samen met Traoré misschien wel bij de zwakste van de eerste helft (Traoré zelfs nog wat erger). En dan samen een knappe goal maken.En twee knappe goals van Godts. Nee, echt wel blij met de komst van Farioli. Eindelijk nog eens een trainer met een idee en systeem. Na 2 jaar stilstand op dat vlak.
Uiteraard gaan er nog van die Go Ahead matchen volgen. Hopelijk blijft Farioli lang genoeg om echt aan iets te kunnen bouwen.
Vind wel dat Godts heel streng beoordeeld wordt door veel Ajax fans.Terwijl Godts niet eens goed speelde. Samen met Traoré misschien wel bij de zwakste van de eerste helft (Traoré zelfs nog wat erger). En dan samen een knappe goal maken.
Helemaal mee eens, maar die jongen heeft enorm veel talent, maar is nog niet efficiënt genoeg. Iedereen is het ook wel eens dat hij een verademing is tov die passieve Bergwijn, maar ik denk dat hij beter kan. Maar je hebt zeker gelijk dat hij pas komt kijken en als enige echte linksbuiten ook geen cadeau.Vind wel dat Godts heel streng beoordeeld wordt door veel Ajax fans.
Vaak toch kritiek op hem, terwijl hij toch altijd voor dreiging zorgt, veel meer dreiging dan onze vriend Bergwijn de voorbije 3 jaar. En dat als 19 jarige in zijn eerste echte seizoen bij het eerste van Ajax.
Maar 6/7000 tickets verkocht. Stadion heeft 50.000 zitjes. Echt megatriestigAls ze op OHL zouden spelen, zou ik zeker gaan kijken (ook gedaan 2 jaar geleden; woon wel in Kessel-Lo dus vlakbij). Waren best leuke, sfeervolle matchen. Een half lege Heysel is echter sowieso niet echt uitnodigend...
Dan speel je beter toch op ohl. Dan ging ik ook kijken.Maar 6/7000 tickets verkocht. Stadion heeft 50.000 zitjes. Echt megatriestig
Heeft Union dan meer dan 7000 supporters? Dat is toch hun gemiddelde ongeveer?Maar 6/7000 tickets verkocht. Stadion heeft 50.000 zitjes. Echt megatriestig
Mja eenmaal daar was het wel heel plezant daar. Probleem is dat dat een nog grotere volksverhuis teweegbrengt dan naar de Heizel. En dan zeker de weg terug is moeilijk... Treinstation van Leuven ligt aan de andere kant van de stad. Op de Heizel heb je nog de metro.Dan speel je beter toch op ohl. Dan ging ik ook kijken.
Is de reden de prijs of de afstand dat men vr de heizel kiest?
Ja, maar bij de Europese matchen komt er een hele hoop meer.Heeft Union dan meer dan 7000 supporters? Dat is toch hun gemiddelde ongeveer?
Vroeger toen Genk eens Europees moest spelen waren er 30.000 man tegen denk ik Duisburg en Mallorca. Zeer grote volksverhuizing.
Maar @starspike kan daar meer over vertellen. Dat was helaas nog van voor mijn tijd (in 2003 eerste abonnement pas). De jaren 90 leken me toch magische tijden.