Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg maar zwakke ploeg die Hongaren. Als je niveau haalt win je daar altijd van met een paar goals verschil. Maar het zou me niet verbazen als het nog 1-1 wordtEindelijk iemand die eens op doel trapt
Mag wel nooit binnen eigenlijk, zwakke keeper
Gelukkig zijn de Hongaren echt slecht om een cadeau te geven.Zeg maar zwakke ploeg die Hongaren. Als je niveau haalt win je daar altijd van met een paar goals verschil. Maar het zou me niet verbazen als het nog 1-1 wordt
Dit zijn ploegen om 3-0 of 4-0 van te winnen en vertrouwen te tankenZeg maar zwakke ploeg die Hongaren. Als je niveau haalt win je daar altijd van met een paar goals verschil. Maar het zou me niet verbazen als het nog 1-1 wordt

Nu wel. Had al lang rood moeten hebbenDit zijn ploegen om 3-0 of 4-0 van te winnen en vertrouwen te tanken
Diene Botka nog altijd geen geel trouwens![]()
Stuk onbekwaamheid is hetNu is het nog bibberen. Jammer wel. Allemaal door zo een brainfart van de ref

ProficiatVraag mij wel af hoe lang het geleden is dat we eens verdient hebben gewonnen.
Moet toch ook al een maand of 6/7 zijn.
Tot de wissels zeer bekijkbaar matchke.
En Yari verre van perfect, maar opvallend hoe die de 2 matchen zonder Riemer toch opmerkelijk beter speelt.
Van Mario en Dolberg was het toch genieten. Heerlijke spelers. Zo zonde dat Dolberg al meer dan een jaar mismeestert werd in dat Riemerball.
Ik vond het een mooi shirt eigenlijk. Smaken en kleuren zeker?Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie

Valt mee maar logo moet er altijd op staan .Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie
Combinatie van die kleuren vond ik spuuglelijk idd.Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie
Idem. Groen en paars trekt op geen balCombinatie van die kleuren vond ik spuuglelijk idd.