UEFA Europa League 2024-2025

Voor dit soort zaken moet er toch een var tussenkomen

2x geen fout, enkel afgaan op het geschreeuw van zo'n clown
Die 1e geel is trouwens een zware fout van die verdediger, tsjonge jonge

Laatst bewerkt:
Vraag mij wel af hoe lang het geleden is dat we eens verdient hebben gewonnen. :)
Moet toch ook al een maand of 6/7 zijn. ;)

Tot de wissels zeer bekijkbaar matchke.
En Yari verre van perfect, maar opvallend hoe die de 2 matchen zonder Riemer toch opmerkelijk beter speelt.

Van Mario en Dolberg was het toch genieten. Heerlijke spelers. Zo zonde dat Dolberg al meer dan een jaar mismeestert werd in dat Riemerball.

Vraag mij wel af hoe lang het geleden is dat we eens verdient hebben gewonnen. :)
Moet toch ook al een maand of 6/7 zijn. ;)

Tot de wissels zeer bekijkbaar matchke.
En Yari verre van perfect, maar opvallend hoe die de 2 matchen zonder Riemer toch opmerkelijk beter speelt.

Van Mario en Dolberg was het toch genieten. Heerlijke spelers. Zo zonde dat Dolberg al meer dan een jaar mismeestert werd in dat Riemerball.
Proficiat

Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie

Mag ik stellen dat jullie derde shirt lelijk is jullie logo staat er zelf niet op . Wel drie sterretjes en een kroon, groen met paars niet echt de mooiste combinatie
Valt mee maar logo moet er altijd op staan .

Wedstrijd niet kunnen kijken wegens werk , maar ik verschoot dat ik de 2-0 zag staan :)
Bon, 3 punten .

Laatst bewerkt:
Een zuivere overwinning nog bijna door de neus geboord door een scheidsrechter die zich eens wou laten opmerken en daardoor los in een mooi staaltje pure matennaaierij trapte, wat een schande. Het is dus niet enkel in België dat de scheidsrechters vaak een mal figuur slaan.

Terug
Bovenaan