UEFA Europa League 2024-2025

Allé de tegenstanders zijn bekend.
Voor ons:
ThuisUit
Roma (Ita)Rangers (Sch)
Braga (Por)Fenerbahçe (Tur)
Bodo/Glimt (Noo)Midtjylland (Den)
Nice (Fra)Twente (Ned)

Tegenstanders Anderlecht
ThuisUit
Porto (Por)Slavia Praag (Tsj)
Ferencvaros (Hon)Real Sociedad (Spa)
Loedogorets (Bul)Viktoria Plzen (Tsj)
Hoffenheim (Dui)RFS (Let)

Verplaatsingen Anderlecht veel leuker wel. San Sebastian is een geweldige stad, wel 2 keer naar Tsjechië; but who cares als het bier zo goedkoop is 🤣

Bodo Glimt, daar mag je content mee zijn dat dat thuis is. Ik zie nog altijd niet hoe ze dat daar gaan doen met matchen in december/januari. Tenzij ze de 3 laatste matchen Bodo uit laten spelen. Bodo ligt boven de noordpool-cirkel, hé (weliswaar met een door de zee iets beter, maar wel winderig klimaat).

Allé de tegenstanders zijn bekend.
Voor ons:
ThuisUit
Roma (Ita)Rangers (Sch)
Braga (Por)Fenerbahçe (Tur)
Bodo/Glimt (Noo)Midtjylland (Den)
Nice (Fra)Twente (Ned)

Tegenstanders Anderlecht
ThuisUit
Porto (Por)Slavia Praag (Tsj)
Ferencvaros (Hon)Real Sociedad (Spa)
Loedogorets (Bul)Viktoria Plzen (Tsj)
Hoffenheim (Dui)RFS (Let)

Verplaatsingen Anderlecht veel leuker wel. San Sebastian is een geweldige stad, wel 2 keer naar Tsjechië; but who cares als het bier zo goedkoop is 🤣
Stevige loting voor Union.

Stevige loting voor Union.
Ja er zitten geen gemakkelijke ploegen bij, dat is duidelijk. En onze kern is (vandaag toch) minder sterk als voorgaande jaren.

Verplaatsing naar Istanbul zou ik nog zien zitten, wordt duidelijk als de speeldata en speeluren er zullen zijn.
Die thuismatchen worden op de heizel gespeeld. Dat is echt KUT.

Thuis tegen Braga en Bodo/Glimt. Dan komt er wsl max 10.000 man. Dan is dat dus voor 20% vol. weg sfeer.
Ook een uur metro ipv 20min tram naar Lotto Park...

We hebben ons nieuw stadion dringend nodig 😢

Ik snap niet dat wij ons ooit gekwalificeerd hebben voor de europa league... wat een zwakke ploeg is dit eigenlijk...

Bob, Hein en Erhan zitten precies bij de bomma klaar om beurtelings hun nieuwjaarsbrief voor te lezen voor een envelop met vijftig euro.
Maar, concept kan me wel bekoren waar ze dichter op elkaar zitten. Minder sterieler.

Terug
Bovenaan