UEFA Europa League 2023-2024

Net terug van een 4-daagse etappe in Londen.
Match van West Ham was weer dat niet maar bon wel gewonnen dus iedereen blij.

Kwamen wel nog goed weg met dat schot op de paal.

Ze mogen bij West Ham wel eens wat doen aan die organisatie voor de ingang.
Man man vroeger met Upton Park vertrok je eens rustig 10 minuten voor tijd vanuit de pub naar het stadion en je was nog mooi op tijd.
Nu half uur aanschuiven voor controle, dan nog eens voor het ticket. Niet verwonderlijk dat er zo vaak lege plaatsen zijn bij aanvang van de wedstrijd.

Verder is een Europese wedstrijd thuis toch niet echt dat, zeker niet als supporter van een Londense club, probeer na de match nog maar eens rustig iet te gaan drinken, ver alles dicht binnen het halfuur.

Wel onze Conference League beker kunnen zien maar mocht er geen foto mee nemen want er waren nu geen voorziene slots. Er was buiten personeel van de club niemand aanwezig buiten wij met 2 maar bon. Gaan discussiëren helpt toch niet dus maar afgedruipt.

Voor dit kalenderjaar zit het erop, hopelijk overwinteren en een leuke verplaatsing dan.

Volgens mij toch eerst contact met Amoura?
Als ge zo inkomt hebt ge altijd wel altijd een stukje man mee

Moest nu wel gewoon 0-1 zijn

Was wel echt geen penalty hoor.

Commentators daar aant lullen dat de bal te ver van de voet was, maar als die daar niet wegschuift is het gewoon binnen. Gewoon pech.

Was wel echt geen penalty hoor.

Commentators daar aant lullen dat de bal te ver van de voet was, maar als die daar niet wegschuift is het gewoon binnen. Gewoon pech.
Niemand gaat hem fluiten, maar toch risicovol om er zo in te komen.

Dikke thuisfluiter wel
Inderdaad gewoon pech, schuift eigenlijk 2x weg

0-1 gewonnen en daarmee ook gezegd.
was vechten tegen de slaap.

Verder is het enige positieve dat Mubama startte ipv Ings (meest waardeloze speler ooit)

Die Sierro had al 2x rood kunnen hebben in feite. :laugh:

Eerst die trekfout op de doorgebroken Amoura dat niet eens deftig bekeken wordt en dan die absolute non tussenkomst aan de zijlijn. Al zag dat er natuurlijk vooral spectaculair it.

Eerst die trekfout op de doorgebroken Amoura dat niet eens deftig bekeken wordt en dan die absolute non tussenkomst aan de zijlijn. Al zag dat er natuurlijk vooral spectaculair it.
Geen flauw idee hoe die trekfout geen rode kaart opleverde. Penalty was het niet volgens mij, maar toch altijd laatste man en enkel de man neergetrokken?

Die 2e is ook gewoon rood eigenlijk.
Veel te wild, totaal geen intentie om de bal te spelen.
Volgens mij vergeten we ook die overduidelijke trekfout nog in de 1e helft waar je ook geel voor kan geven.

Een tackle of aanval die de veiligheid van de tegenspeler in gevaar brengt, of met
buitensporige kracht of geweld wordt uitgevoerd moet worden bestraft als ernstig
gemeen spel.

Gewelddadig gedrag
Een speler maakt zich schuldig aan gewelddadig gedrag als hij buitensporige
kracht of geweld gebruikt of tracht te gebruiken tegen een tegenspeler zonder het
opzet de bal te willen spelen.

Intussen Donnum al met zijn 2e duidelijke swalbe 😂

2 opgelegde kansen van dichtbij kilometers over het doel knallen richting het Afrikaans continent. Ik heb zelf gevoetbald en heb da dus nooit begrepen hoe men zulke schoten ni laag kan houden

Zeer domme fouten die weer worden gemaakt die u hier nog maar eens punten kosten.

Ok doelman idd. Maar dit was echt heel bizar.
Ik vind de conference league het niveau waar we dit jaar thuishoren, maar ondanks dat had je je makkelijk kunnen kwalificeren. Zo makkelijk goals weggegeven. Nu hopen dat we thuis kunnen winnen van AEK en dan zijn we na nieuwjaar nog actief in Europa.

Om het toch positief te bekijken. Ik zie wel enorme verbeteringen tov het spel onder Steijn. Het is bijlange nog niet wat het moet zijn, maar er is vooruitgang. Hopelijk volgend jaar een nieuwe goede coach met ervaring, wat nieuw (deftig) bloed en hopelijk kunnen we wat spelers wegdoen die niet goed genoeg zijn.

Ongelooflijk dat ze daar geen rood getrokken hebben. Amoura was alleen door wth man.

Maar dan nog, we hadden de kansen moeten afmaken. Jammer wel, want zowel thuis als gisteren verdienden we de overwinning. Het zit niet mee in Europa dit seizoen. Dubbeltje valt langs de andere kant.

Nu moeten hopen dat Toulouse opnieuw hoerenchance heeft, maar dit keer tegen LASK, zodat we naar conference league kunnen.
Maar ik vond LASK véél sterker als Toulouse eigenlijk.

Ongelooflijk dat ze daar geen rood getrokken hebben. Amoura was alleen door wth man.

Maar dan nog, we hadden de kansen moeten afmaken. Jammer wel, want zowel thuis als gisteren verdienden we de overwinning. Het zit niet mee in Europa dit seizoen. Dubbeltje valt langs de andere kant.

Nu moeten hopen dat Toulouse opnieuw hoerenchance heeft, maar dit keer tegen LASK, zodat we naar conference league kunnen.
Maar ik vond LASK véél sterker als Toulouse eigenlijk.
Gewoon zelf thuis winnen tegen Liverpool, wij gaan absoluut niet op volle sterkte komen denk ik.

Liverpool heeft nu ook niet bepaald geholpen door met een B-ploegje te komen spelen in Toulouse, als straf mogen ze Union ook laten winnen. :angry:

Terug
Bovenaan