UEFA Europa League 2023-2024

Amai, bijna over het hoofd gezien dat het vandaag Liverpool - Union is.

Heerlijke affiche. En ja, gewoon stunten he @Union supporters, droog 0-2 op Anfield :woohoo:

Ze mogen ook eens beginnen met straffen uit te delen voor het massaal gebruik van laserpennen tijdens de match. Blijft toch enorm irritant en ergens een soort wapen.

Ze mogen ook eens beginnen met straffen uit te delen voor het massaal gebruik van laserpennen tijdens de match. Blijft toch enorm irritant en ergens een soort wapen.
Akkoord hè, maar begin maar eens met het zoeken naar de gebruikers ervan. Da's gewoon zoeken naar een spelt in een hooiberg.

Akkoord hè, maar begin maar eens met het zoeken naar de gebruikers ervan. Da's gewoon zoeken naar een spelt in een hooiberg.
Dat begrijp ik, maar bedoel dan eerder een boete of match zonder publiek. Mag van mij dezelfde straf op staan als vuurwerk bijvoorbeeld.

Toch een beetje een B-ploeg bij Liverpool. Maar nog altijd veel kwaliteit op het veld.

• 1Alisson
  • 66Alexander-Arnold
  • 5Konaté
  • 78Quansah
  • 21Tsimikas
  • 19Elliott
  • 38Gravenberch
  • 3Endo
  • 11Salah
  • 9Núñez
  • 20Jota

Ajax weer behoorlijk slecht. AEK ook trouwens. Beiden geen middenveld. Onze verdediging is ook dramatisch. Sutalo moet toch echt beter kunnen. Avila is echt dramatisch aan de bal. Verdedigend nog oké, maar die kan dus echt niks met de bal. Berghuis ook dramatisch. Forbs, waar ik eerst niks in zag, lijkt momenteel onze beste transfer.

Union kan best gelijk maken in de extra tijd of zo, Liverpool lijkt 1-0 ok te vinden maar je ziet dat ze nog enkele versnellingen meer hebben

Terug
Bovenaan