Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Batshuayi ook nogDe Belgen zijn goed bezig, gisteren een goal van Trossard, vandaag 1 van Lukaku.
Waarom is die Maurice Steijn daar eigenlijk coach? Ajax moet toch wel iets deftigers kunnen halen als coach of schiet ik hier nu de bal volledig mis?In de verdediging klopt er niks.
Ik kende hem ook niet, maar blijkbaar presteerde hij altijd bovenverwachting met kleinere ploegen. Deed het vorig jaar goed met Sparta. Op dit moment kan ik hem ook niet echt inschatten, want Steijn krijgt ook een hoop nieuwe spelers, die hij maar moet zien in te passen. Hij was ook niet eerste keus. Dat was Knutsen van Bodø/Glimt. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan.Waarom is die Maurice Steijn daar eigenlijk coach? Ajax moet toch wel iets deftigers kunnen halen als coach of schiet ik hier nu de bal volledig mis?
Ik had werkelijk nog nooit van die man gehoord tot ie coach werd bij Ajax.
Waarom is die Maurice Steijn daar eigenlijk coach? Ajax moet toch wel iets deftigers kunnen halen als coach of schiet ik hier nu de bal volledig mis?
Ik had werkelijk nog nooit van die man gehoord tot ie coach werd bij Ajax.

wat heb ik gezegd...Hoe we bij WH nog niet gescoord hebben is een raadsel.Daardoor groeit ook de schrik om opeens droog de 0-1 te moeten slikken.