UEFA Conference League 2023-2024

Over 2 matchen verdiend, maar kan mij toch niet van het gevoel ontdoen dat er meer had ingezeten.
Ref mocht over het algemeen het spelbederf veel strenger bestraffen vond ik ipv de gele kaarten die nu vrij streng gegeven zijn.
Kan de emotie van het stadiongevoel zijn wel :unsure:

Zuur dat 2 late tegentreffers ons nekken. Hopelijk rap de switch maken naar volgende match.
 
t zijn Italianen hé dat gedrag was te verwachten
En over het niveau...'t is tenslotte Conference League hé mannen...de negende in de Serie A, de vierde in de Griekse competitie...
Je kan daar nu ook geen wonderen van verwachten qua kwaliteit.
t is mooi geweest, maar zo snel mogelijk vergeten nu
 
t zijn Italianen hé dat gedrag was te verwachten
En over het niveau...'t is tenslotte Conference League hé mannen...de negende in de Serie A, de vierde in de Griekse competitie...
Je kan daar nu ook geen wonderen van verwachten qua kwaliteit.
t is mooi geweest, maar zo snel mogelijk vergeten nu
Liever die finale dan de titel voor mij persoonlijk dan toch.
 
Liever die finale dan de titel voor mij persoonlijk dan toch.
Dan wel de finale winnen. Europese beker >>>>> landskampioen. Finale CL zou ik zeker ook verkiezen boven de titel. Maar verliezend finalist conference league? Dan kies ik toch voor de titel.
 
Pfft, kut gevoel, maar wel verdiend voor Fiorentina gewoon. Na de 1-0 eigenlijk helemaal niets meer kunnen doen.

Penalty was best flauw vond ik, want ze gaan beide gewoon voor de bal... maar blijkbaar moeten er hier toch weer belachelijk doen over Mechele, schaam jullie gewoon want je moet hier niemand bekritiseren imo, gewoon aanvaarden dat we tegen een betere ploeg speelden.
 
t zijn Italianen hé dat gedrag was te verwachten
En over het niveau...'t is tenslotte Conference League hé mannen...de negende in de Serie A, de vierde in de Griekse competitie...
Je kan daar nu ook geen wonderen van verwachten qua kwaliteit.
t is mooi geweest, maar zo snel mogelijk vergeten nu
En laat het een teken zijn dat je als Belgische ploeg echt ver kan geraken in deze competitie.
Wellicht gent/genk volgend jaar.
 
Het is toch vooral in Italië dat Brugge zich in de voet heeft geschoten met die domme rode kaart van Onyedika. Tja, heel jammer, want een Club op zijn best kon hier zeker doorstoten. Maar Fiorentina was over de twee matchen heen toch duidelijk sterker.
 
Jammer en gemiste kans zeer zeker maar ik vind velen hier toch te streng voor ons. Zoals Fiorentina nu speelt worden die hier toch gewoon kampioen. Mogen spreken van een prachtig parcours Europees. Opvolging van al die matchen tegen uitgeruste tegenstander was ook niet in ons voordeel, zou me niet verbazen mochten we weer in de top 3 staan van meest gespeelde matchen.
 
Fiorentina was gewoon beter en gaat oververdiend verder over 2 matchen, de situatie Skov Olsen is de grootste ontgoocheling van vanavond. Daar kan je niet op bouwen, elk degelijk bod is goed genoeg om te accepteren.
 
Fiorentina was gewoon beter en gaat oververdiend verder over 2 matchen, de situatie Skov Olsen is de grootste ontgoocheling van vanavond. Daar kan je niet op bouwen, elk degelijk bod is goed genoeg om te accepteren.
Is da nen Deen ? ik kan is rondhoren
 
Jammer en gemiste kans zeer zeker maar ik vind velen hier toch te streng voor ons. Zoals Fiorentina nu speelt worden die hier toch gewoon kampioen. Mogen spreken van een prachtig parcours Europees. Opvolging van al die matchen tegen uitgeruste tegenstander was ook niet in ons voordeel, zou me niet verbazen mochten we weer in de top 3 staan van meest gespeelde matchen.
Verschil tussen ons land en de grote competities is gewoon nog heel groot. Tegen de G5 competities hebben we het zelf moeilijk tegen teams die in hun competitie niet eens meedoen voor de prijzen. En dat verschil gaat nooit weggewerkt worden
 
bwa, op het laatste half uur na leek het mij nu ook niet of Brugge het echt moeilijk had tegen Fiorentina.
 
De moeilijkste matchen van Club dit seizoen waren tegen Osasuna en Fiorentina (waarbij de laatste nog iets sterker was dan de 1e). Middenmotors uit de grote competities zouden nu eenmaal meedoen vr de titel in de JPL. Zo vreemd is dat niet.

Vond wel dat Club vooral minder was tussen pakweg min 55 en de 1-1. Ze leken gewoon - naast voetbaltechnisch - ook conditioneel de mindere in die 2e helft. Uiteraard hebben de POs daar iets mee te maken. Recent nog diep gegaan tegen Antwerp (fysieke harde match) en Fiorentina gaf bijna de hele ploeg rust. Uiteraard speelt dat mee.

Fiorentina was over 2 matchen duidelijk sterker dus verdiend uiteindelijk, maar het had wel kunnen lukken. Lichte penalty tegen en Club toch ook 3 grote kansen gehad (Skoras, Odoi kopbal en Vanaken). Op zn Dortmunds doorgaan had best gekunnen.

Scheids was 2e helft een absolute ramp trouwens. Club kreeg vr quasi elke fout geel, zelden gezien. Enkele waren zeker overdreven. Zo moet je nadien natuurlijk voetje soms terugtrekken. Heeft zeker ook invloed. En die penalty wel geven aan Fiorentina maar niet aan MDC even later. Beide fases lijken me dat de VAR niet zou corrigeren wat de scheids ook doet. Scheids dus zonder twijfel een groot aandeel in de uiteindelijke score. Jammer.
 
Die fysieke vermoeidheid was inderdaad een factor die meespeelde met een tegenstander die rust gekregen heeft. Maar daarnaast zag je toch ook wel gewoon dat Fiorentina die bal goed kon rondtikken en durfde te voetballen met snelheid.

Wat ook niet helpt is dat je zekerheid zoals een Onyedika, Meijer en Skov moet missen als basisspeler of wissel met weinig tot geen kwaliteitsverlies.
 
Een Skov had wel ideaal geweest voor een wedstrijd zoals gisteren, wel zonde.
Op zich wel, maar zoals we de bal naar voor knalden na de 1-0 en die ook nog eens niet konden bijhouden ging die toch ook niet veel ballen gezien hebben vrees ik.
 
Terug
Bovenaan