UEFA Conference League 2023-2024

Van Thiagoal naar Igor weerneverst skieten... Hij blijft idd wel een zeer goed aanspeelpunt. Vanaken toch echt ondermaats, zwakste bij ons miss zelfs. Maar bon, geen slechte uitgangspositie dus wie weet!

Idd, beetje ongelukkig/pech wel soms. Komt wrs van sommigen die denken dat de match tegen Anderlecht zo goed was net door de afwezigheid van Vanaken.
Idd, social media fans gingen helemaal los op Vanaken. The disrespect.

“Toch even de uitstekende prestatie van Hans Vanaken onderstrepen. De aanvoerder was er bij de sterke 3-1 zege tegen Anderlecht niet bij. Enkele onverlaten durfden het aan de basisplaats van Vanaken in vraag te stellen. De Limburger antwoordde en heerste als vanouds. Geen balverlies, elk pasje op maat en onvermoeibaar op en af dravend. Zijn rust aan de bal is een troef die PAOK niet bezit.”

Amen.

Vanaken in combinatie met een actieve Vetlesen werkt imo wel goed. Zeker als Skoras ook veel druk zet. Vroeger was Vanaken soms de enige die druk ging zetten.

Vanaken was zeer goed , paar mooie doorsteekpasjes maar ja de rest moet er dan wel iets mee doen, Skoras was top hele match lopen gelijk een beest die mentaliteit zouden ze allemaal moeten hebben. Over Igor ga ik niks vertellen want dat weten we ondertussen wel al..

Thiago werkt nochtans even hard als Skoras imo. Gewoon die penalty… spijtig dat Vanaken niet de persoonlijkheid heeft om hem op dat moment op te eisen.

Al begrijp ik het wel. Thiago staat eerst op de lijst en heeft die goal nodig. Maar toch, iedereen die zijn vorige strafschoppen gezien heeft

Thiago gaat een groot gemist zijn volgende week, en wie in de plek van mechele? Gaat spileers fit geraken ? Tgaat.
de boyata worden vrees ik , de cuyper kan vervangen worden door meijer

Penaltygate wordt toch onterecht opgeblazen.

Thiago nam er al 8/9 zeker? Ik snap de uitleg van Hayen wel. Als ze nu Vanaken of De Cuyper laten trappen, en ze missen, is het ook gezever. Vind ook niet dat Vanaken dit sowieso maar moet opeisen. Net daardoor krijg je normaal gezever achteraf. Er was even overleg en de vaste penaltytrapper voelde zich kennelijk goed. Ok dan. Denk wel niet dat hij de volgende nu nog zal trappen.

Verder Club ten voeten uit. Veel beter zijn maar niet efficiënt genoeg en nu nog een onnodig lastige terugmatch. Hopelijk geen Union revisited. Iets zegt me wel dat de spirit onder Hayen nu in ieder geval beter is.

Ook leuk dat de Vlaamse pers vooral focust op penaltygate en zelfs al een voorzet geeft dat ze “vrezen” dat Club het zich gaat beklagen.

Fuck off, Vandenbempt en anderen.

Focus verdomme eens op het positieve in plaats van de onrust aan te wakkeren. Zeker Europees is dit wel zeer dom. Het kleinste kind kan inderdaad zien dat 2-0 veel beter was geweest en dat Thiago zijn vertrouwensdip hier niet mee geholpen zal zijn. Moet dit dan zo worden uitvergroot?
Waar zijn de vaststellingen dat Club veel beter was dan een stevige Griekse tegenstander met vooral aanvallend toch wel wat weelde maar die geen enkele kans bijeen gespeeld kregen in 90 minuten… Kennelijk is het tegenwoordig normaal als een Belgische ploeg dit doet.

De kans is dan ook heel groot dat dit een pyrrusoverwinning zal blijken, ik zie ze in Griekenland ook niet winnen.
Ze moeten niet winnen.

Ze hadden inderdaad eigenlijk zelfs met een 3-0 ofzo moeten winnen, maar het is niet zo helaas. Ze waren wel véél beter dus geen idee waarom dat in de terugmatch zo anders zou zijn. Kijk naar de 2 matchen tegen Besiktas in de groepsfase…

Waarom de pers zo negatief is nu, ontgaat me toch wel wat. Contraproductief. Misschien hebben ze er plezier in, ik weet het niet.

Ook leuk dat de Vlaamse pers vooral focust op penaltygate en zelfs al een voorzet geeft dat ze “vrezen” dat Club het zich gaat beklagen.

Fuck off, Vandenbempt en anderen.

Focus verdomme eens op het positieve in plaats van de onrust aan te wakkeren. Zeker Europees is dit wel zeer dom. Het kleinste kind kan inderdaad zien dat 2-0 veel beter was geweest en dat Thiago zijn vertrouwensdip hier niet mee geholpen zal zijn. Moet dit dan zo worden uitvergroot?
Waar zijn de vaststellingen dat Club veel beter was dan een stevige Griekse tegenstander met vooral aanvallend toch wel wat weelde maar die geen enkele kans bijeen gespeeld kregen in 90 minuten… Kennelijk is het tegenwoordig normaal als een Belgische ploeg dit doet.
Vind vooral het artikel op Sporza grappig dat Vanaken 'had moeten ingrijpen' volgens Vandenbempt.

Misschien eens eerst de wedstrijd deftig kijken vooraleer je weer eens iets laat schrijven dat geen steek houdt. Vanaken heeft namelijk gewoon ingegrepen. Het was Vanaken die uiteindelijk besliste dat Thiago mocht trappen... Weer de zoveelste keer de laatste tijd dat ie ergens een mening over heeft dat nergens op slaat.

Ik zie ze in Griekenland ook niet winnen. Lijkt me een ongelofelijke heksenketel daar.... Ben niet gauw onder de indruk van curva's en stadions, maar wat ik op youtube vind is echt indrukwekkend.

Dat dachten we van Porto Brugge ook dat we daar niks konden rapen en we wonnen uiteindelijk 0-4! Elke match kan anders uitdraaien dan dat iedereen denkt

Dat dachten we van Porto Brugge ook dat we daar niks konden rapen en we wonnen uiteindelijk 0-4! Elke match kan anders uitdraaien dan dat iedereen denkt
Inderdaad, 1-0 verdedigen, Grieken uit hun kot laten komen en op de counter loeren met een pijlsnelle Nusa... ik schat ons niet kansloos in daar.

Enkel verdediging gaat tricky worden, maar misschien én Balanta én Onyedika opstellen voor de verdediging?

Vanaken zou ik thuislaten, die ben ik echt wel beu gezien met zijn wallen onder zijn ogen, precies dat 'm elke nacht tot 3u op zijne playstation zit?

Wat hebben mensen toch tegen Vanaken, ik snap dat niet. Je kan daar altijd een bal aan kwijt, is enorm balvast, en loopt ook elke match de longen uit zijn lijf. Hij loopt niet bepaald snel en het ziet er soms wat houterig uit, maar die is nog altijd superbelangrijk op dat middenveld. Onze flanken komen ook altijd stukken beter uit de verf in samenspel met Hans.

Terug
Bovenaan