UEFA Conference League 2023-2024

Daarmee dat ik zeg, laat Vanaken trappen. Geen spitsen uit vorm die op een of andere manier hun vorm willen opkrikken door ocharme een penalty te scoren.
Gans het stadion was op Vanaken aan het roepen tijdens de 'discussie' tussen Jutgla, Thiago en hemzelf bij de eerste penalty.
Slap niet dat je als kapitein daar niet 2 x op je strepen staat.
In het algemeen trouwens niks van aanvuren van de ploeg bij Hans.

Ik snap die hele hetze niet omtrent de penalty's van Thiago en Jutgla. Thiago heeft 'm ten eerste binnengeschoten geschoten, dus daar hoeft al geen commentaar op te komen en Jutgla heeft de zijne zelf afgedwongen. Oké, hij mist 'm, wat kan gebeuren, maar hij (Thiago ook niet btw) heeft de bal toch niet op z'n Diagne's opgeëist? En zoals hierboven: blijkbaar wil Vanaken ze zelf niet meer trappen.

Er zijn de afgelopen maanden genoeg kritische punten om aan te kaarten, maar daarom hoef je niet nog eens wat extra punten gaan zoeken om te zoeken natuurlijk.

Ik snap die hele hetze niet omtrent de penalty's van Thiago en Jutgla. Thiago heeft 'm ten eerste binnengeschoten geschoten, dus daar hoeft al geen commentaar op te komen en Jutgla heeft de zijne zelf afgedwongen. Oké, hij mist 'm, wat kan gebeuren, maar hij (Thiago ook niet btw) heeft de bal toch niet op z'n Diagne's opgeëist? En zoals hierboven: blijkbaar wil Vanaken ze zelf niet meer trappen.

Er zijn de afgelopen maanden genoeg kritische punten om aan te kaarten, maar daarom hoef je niet nog eens wat extra punten gaan zoeken om te zoeken natuurlijk.
Ik wil hier zeker geen polemiek van maken en hij heeft het recht die penal op te eisen, maar daarvoor kon hij al twee keer een bal inspelen dat zeker goal was, hij was gewoon zo op zoek naar eigen succes.
Dat terzijde onze ploeg zit in een zware vertrouwens crisis, hoeveel slechte inspeel ballen zijn er niet getrapt, uitverdedigen nee gewoon bal naar voor trappen.
Ik zou graag zinckernagel eens op de positie van vanaken zien op de flank komt die niet tot recht.

Ik vind het net positief dat Thiago en Jutgla die penalties willen nemen. Teken dat het vertrouwen er nog is maar dat dit dringend moet stijgen. Bij Thiago zag je dan ook de ontlading, daar kan je enkel maar blij voor zijn. Dat Jutgla hem mist lag natuurlijk in de lijn van zijn ongelukkige wedstrijd die hij had tot dan.

Gisteren was het voetbal niet top maar ik heb toch iets meer inzet gezien precies. Maar dat de simpelste passes mislukken en dat afgewisseld met (onnodige) fantasietjes tonen aan dat die ploeg ziek is. Iedereen is in hetzelfde bedje ziek. Enkel Hans vond ik gisteren goed in passing en gaf rust aan de bal met het overzicht.

Terug
Bovenaan