UEFA Conference League 2023-2024

Heel de ploeg é, da's deels eigen aan het voetbal, maar toch ook vaak aan ploegen die niet draaien, dan wordt de schuld vooral bij allerlei externe factoren gezocht en de frustratie ook daarop uitgewerkt, ipv in te zien dat ze gewoon zelf met elf de stenen uit de grond aan 't zuigen zijn.
Buchanan die loopt echt zelfs als het goed draait met een gezicht op onweer, constant gebaren te maken en te zeiken tegen tegenstanders en de ref.

Heeft itt Skov nog geen penalty gemist en neemt toch zijn verantwoordelijkheid, goed wetende dat als hij mist hij begraven gaat worden onder de kritiek.
Liever dit dan iemand die schrik heeft om te missen en zich gaat wegsteken.
Skov staat er niet meer op? :unsure:

Maar Thiago heeft gewoon al amper voorstanders en zit weeral niet in de match. Deze missen zou weeral zo pijnlijk geweest zijn. Remember Diagne?

Ik vind het gewoon zo onnozel dat Vanaken ze niet meer trapt. Die mist wat? 2 keer ofzo? Terwijl die lang een garantie was op scoren.

Maar bon, zolang Thiago scoort. Misschien doet hij wat zelfvertrouwen op

Heeft itt Skov nog geen penalty gemist en neemt toch zijn verantwoordelijkheid, goed wetende dat als hij mist hij begraven gaat worden onder de kritiek.
Liever dit dan iemand die schrik heeft om te missen en zich gaat wegsteken.
Thiago is niet goed genoeg voor Club maar van wat ik zie is dat wel een topper qua inzet-werken-trainen. Lijkt me ook goed in de kleedkamer.

Allé nog 20 min en we hebben onze traditionele tegengoal nog niet gehad,… ik zou vanaf nu vallen als vliegen en dood blijven liggen :biglaugh:

Hoeveel wij er ook niet hebben lopen die onder druk van 1 of 2 man ipv de makkelijke pass te geven om er uit te voetballen beginnnen rond hun as te draaien om dan onvermijdelijk de bal te verliezen en 2 seconden later zelf de fout tegen te krijgen omdat ze uit frustratie den eerste den beste meepakken in een poging om den bal te heroveren. Ik krijg zowaar Scott Parker vibes.

Als spits zo expliciet naar goals en het bijhorende vertrouwen lopen zoeken, ik weet niet of ik dat een goed idee vind.

Edi: Awel, dat dus

Terug
Bovenaan