UEFA Conference League 2023-2024

Het was niet om aan te zien vandaag, al die zwitsers met hun vallende ziekte hielp natuurlijk ook niet

Nielsen heeft mij absoluut niet overtuigd, die mag echt terug op de bank,… enne, hoeveel duidelijker kan het nog worden dat we een goede CV nodig hebben?

Ik vond de driehoek Nielsen Balanta en Vanaken niet slecht en extra evenwicht in de ploeg brengen. Met een goeie Nusa en Skov op rechts en de backs die aanvallend kunnen dreigen moet dat toch lukken in de competitie.

Aan je verdediging zal je weinig kunnen doen dus zorgen voor extra defensieve (duel)kracht kan al wat problemen oplossen.

Een referentie is het nu ook niet echt tegen een ploeg die gedeeld zesde staat op 12 ploegen in een flutcompetitie.

Genk had de perfecte avond voor de Belgische ploegen kunnen vervolledigen. Spijtig. We hebben duidelijk onze plaats in de CL.. conference League 😇

Die spitsen krijgen nu ook wel nooit veel krediet. In het begin van het seizoen vond ik Thiago niet slecht en woog hij op een verdediging wat ten goede kwam voor de creatieve spelers rond hem. Maar de druk is weeral zo groot dat hij gewoon wil overcompenseren zoals vandaag met al die fouten.
Sorry maar dat is gewoon een lompe en slechte spits? Twee blokken kaas als voeten. Finesse van een gestroopte olifant.

Terug
Bovenaan