Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk, en dit kan ik nu echt eens appreciëren van die ref. Eindelijk eens tweede geel voor dat belachelijk spelbederf.
Zot dat die dan 2x geel pakt terwijl er anderen op het veld met veel meer weg komenCamavinga![]()
![]()
![]()
![]()
Die eerste was echt retedom, deze is nog erger.
Dat denk ik toch ook eigenlijkCourtois had hem. Met een goeie Courtois wint Real van dit Bayern zou ik denken.
Hij loopt eerst nog weg met de bal aan de voet en dan met de bal in de hand nog eens. Eigen schuld in dit geval, laat die bal toch gewoon liggenWat een belachelijke tweede gele kaart. Zoiets geef je nooit in zo'n wedstrijd. En dat komt van iemand die niets van Real moet hebben.
Ja leuk, niks aan de hand en dan dit natuurlijk.
Bedankt hè, Eduardo.
Geen fan van beiden maar die tweede was terecht. Mag eens gedaan zijn met al dat spelbederf.Wat een belachelijke tweede gele kaart. Zoiets geef je nooit in zo'n wedstrijd. En dat komt van iemand die niets van Real moet hebben.
Hij loopt eerst nog weg met de bal aan de voet en dan met de bal in de hand nog eens. Eigen schuld in dit geval, laat die bal toch gewoon liggen