Vega
Well-known member
Kijk naar de herhaling, hij is een pak sneller dan Sorloth en loopt er gewoon naast, in geen 100 jaar was Sorloth alleen op doel af.Kom, sorloth was alleen weg hé
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk naar de herhaling, hij is een pak sneller dan Sorloth en loopt er gewoon naast, in geen 100 jaar was Sorloth alleen op doel af.Kom, sorloth was alleen weg hé
Hou toch op zeg. Overduidelijk rood.Toch ook keer op keer genaaid door de scheids dit seizoen, zeer licht als dit rood is
Voor u is precies alles wat van Barça beweegt precies rood, anders gewoon morgen hier commenten als Real speelt?Hou toch op zeg. Overduidelijk rood.
Zoals de commentator al zei (één van de weinige nuttige dingen btw): of wel offside of wel rood.
Ja man, pot en ketel. Dit is gewoon rood.Voor u is precies alles wat van Barça beweegt precies rood, anders gewoon morgen hier commenten als Real speelt?
Hoezo? Mij zal je hier morgen niet zien hoor. En ik herhala, Koundé staat er gewoon bij, hij gaat dus niet alleen op de keeper af, kan niet rood zijn. Net zoals de elleboog van Gavi niet intentioneel is en dus ook niet rood. Alé, straks moeten we huer nog horen dat Barça met 8 man moest eindigen en Dnai Olmo geel had moeten krijgen voor een schwlabeJa man, pot en ketel![]()

Omdat je Pinkman verwijt van gekleurd naar de match te zien en je daar absoluut zelf ook niet vies van bent.Hoezo? Mij zal je hier morgen niet zien hoor.
Amai, ik benoem ocharme twee fases. Doorgebroken man is gewoon rood en volgens de IFAB-regels kan Gavi daar perfect een rode kaart krijgen voor die elleboog en heb je niks te koeken.Voor u is precies alles wat van Barça beweegt precies rood, anders gewoon morgen hier commenten als Real speelt?
? Omdat ik niet vind dat Sorloth 1 op 1 naar de keeper gaat omdat Koundé erbij staat?Omdat je Pinkman verwijt van gekleurd naar de match te zien en je daar absoluut zelf ook niet vies van bent.
Toch logisch als je een 2-0 voorsprong hebt dat je niet gaat aanvallen??Frustrerend dat we weeral van n counterploeg gaan verliezen die geen 1 minuut de intentie had om te voetballen vandaag.
Maar wie gaat die topspits worden want alle prijzen gaan x2 als barca komt aankloppen omdat we ooit zo achterlijk waren om bijna 100m te dokken voor een griezman.Weer een jaar dat het niet mocht zijn... Raphinha die uit ligt door een friendly te moeten spelen met Brazilië als hij al niet top is, twijfelachtige scenario's die dan in ons nadeel beslecht worden, Atleti die met 4 kansen op 2 wedstrijden 3 goals gescoord heeft, Mussa die fantastisch gekeept heeft...
Soit, nu de Liga winnen, liefst in het Bernabeu en beginnen werken aan de ploeg van volgend jaar. Lewa mag vertrekken en er moet een topspits in de plaats bijkomen. Verder hebben we een deftige rechtsback (en linksback) nodig, centraal mag er ook nog een type Iñigo Martinez bijkomen, Cubarsi, Eric Garcia, Gerard Martin (voor mij 1 van de revelaties van het seizoen) en Araujo doen het niet slecht maar echt leiderschap en met het mes tussen de tanden strijden mis ik in de verdediging toch.
Hopelijk krijgt Bardhji ook meer kansen nu, elke keer die paar minuten op het einde... Heeft het nog nooit slecht gedaan, tijd dat hij meer minuten krijgt.
Eerlijk, van mij mag Muriqi komen. Niet als de vaste spits maar als Ferran Torres zo eens zou verder doen, kan Ferran Torres gewoon onze spits worden. Een Muriqi die penalty's niet meerekenend gewoon Pichichi zou zijn in Spanje zal bij Barça ook zijn kansen krijgen. Lijkt me ook het type van Lewandowski, lang, niet de meest technische speler maar wel een absolute killer. En goedkoop want zoals je zegt...Maar wie gaat die topspits worden want alle prijzen gaan x2 als barca komt aankloppen omdat we ooit zo achterlijk waren om bijna 100m te dokken voor een griezman.
Een natte droom zou haaland zijn
Goh, ook pas dit seizoen goed op dreef.. zit er in la masia niks voor de toekomst?Eerlijk, van mij mag Muriqi komen. Niet als de vaste spits maar als Ferran Torres zo eens zou verder doen, kan Ferran Torres gewoon onze spits worden. Een Muriqi die penalty's niet meerekenend gewoon Pichichi zou zijn in Spanje zal bij Barça ook zijn kansen krijgen. Lijkt me ook het type van Lewandowski, lang, niet de meest technische speler maar wel een absolute killer. En goedkoop want zoals je zegt...
Dit Atletico vergelijken met het Atletico van 5-10 jr geleden, dat was pas anti voetbal. Ik vind ze toch aangenamer om naar te kijken nu.Atletico, hoe kan je daar eigenlijk supporter van zijn?
Wat een antivoetbalploeg.