Gonzo the Great
Active member
Vinicius had zich beter wat geconcentreerd ipv knuffels uit te delen, diene hogen bal was geen cadeau 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bayern had toch echt wel een paar goaltjes meer moeten maken.Terechte uitslag. Zwak Real eigelijk
Real niet dan? Hebben meer big chances gemist dan Bayern...Bayern had toch echt wel een paar goaltjes meer moeten maken.
Die duw op het einde kon imo ook gewoon op de stip belanden.
Maar goed, zo een matchen zijn echt reclame voor het voetbal. Met 2 ploegen die er tot het einde voor blijven gaan ipv de bus te gaan parkeren.
Zeker. Maar Bayern toch ook echt een paar half gemaakte goals gemist.Real niet dan? Hebben meer big chances gemist dan Bayern...
Terechte zege wel, maar niet dat 't mij verbaasd.
Toegevoegde tijd sloeg wel nergens op. Amper gevoetbald en dan iets na de 94 al meteen affluiten. Geen excuus overigens.
Hoezo trekt die scheids in eerste instantie slechts geel*zucht* Dat wordt rood voor Cubarsi...
*edit* Alé, nog een waanzinnige goal erbij en het ziet er opeens enorm slecht uit voor Barça. Zeker tegen dit Atleti... Die smijten nu alles dicht en gaan tijd rekken in het kwadraat.

Alvarez kost 120 Mio. EUR, is hij zeker niet waard... Laat hem daar maar zitten, is ook veel te wisselvallig.PSG toch wederom slordig aan het omspringen met hun mogelijkheden tegen Liverpool.
Die ploeg lijkt toch ook totaal niet meer op de ploeg die het was onder Klopp... Jammer wel.
Hoezo trekt die scheids in eerste instantie slechts geel
Toch maar Alvarez halen me dunkt![]()
Kan er alleen maar om beginnen lachen.Bij Brugge was er wel effectief druk op de bal, hier totaal niet. En hoewel je niet in de keepers hun hoofd kan kijken, was het bij die van Aston Villa effectief de bedoeling om uit te trappen met een pasje naar Mings, terwijl hij hier bewust de bal aan de verdediger lijkt te geven om die te laten uittrappen. Puur volgens de regels is het uiteraard ook penalty, maar ik snap het dus ergens wel om hier niet te fluiten.Ook wel straf dat Brugge tegen Villa de penalty krijgt maar gisteren niet.
Goh, het is gewoon een samenloop van omstandigheden, net zoals de 4-0 in de beker op Atleti, waar alles meezat bij Atleti en alles tegenzat bij Barça, was het gisteren meer van dat... Atleti 2x aan doel van Barça geweest, het heeft daar een rode kaart uit gepuurd, de (mooie) vrije trap en goal en dan nog een goal van Sorloth. Barça ook enkele keren aan doel geweest en telkens "pech" gehad. Pech dat er geen tweede gele kaart wordt gegeven aan Pubill en penalty voor Barça (had dat gebeurd, had er niemand kunnen mekkeren), pech dat Koke 1 gele kaart kreeg terwijl hij er met de glimlach 3 had verdiend, pech dat Le Normand geen geel krijgt voor zijn charge (en volgende week dan niet had mogen spelen), pech dat Lamine Yamal 2x 5 spelers kan omzeilen in de 16 maar dan de 6e en 7e te veel zijn, pech dat Pedri niet in vorm was en hij bij de rust gewisseld moet worden, etc...Barcelona toch vooral slecht gisteren. Heel wisselvallig in 2026. In de beker tegen Atletico uit was het rampzalig, maar dan thuis fantastisch gespeeld (maar toch uitgeschakeld). Nu in balbezit was het weer heel statisch en velen onder hun niveau. Deed me denken aan onder Xavi deze match. En dan ja Gerard Martin, Cubarsi, met een Koundé die net terug is en Cancelo die enkel aan aanvallen denkt. Da's nooit genoeg om topmatchen aan te kunnen.
Geweldige vrije trap natuurlijk. Maar ligt dat aan mij maar dacht ik bij de rode kaart fase dat die atleti speler bewust zijn been liet hangen tegen Cubarsi?
Ook wel straf dat Brugge tegen Villa de penalty krijgt maar gisteren niet.
Tjah, dan ga je er dus van uit dat je in het hoofd van de keeper kijkt en weet wat zijn bedoeling was... Het is zeer simpel. De bal lag stil, de keeper trapt op de bal, dan is dat gewoon een hervatting van het spel. Dat Pubill die bal dan gewoon met zijn handen aanraakt is zeer dom maar wel een fout. De ref was gewoon zeer ondermaats. Ook dat hij Cubarsi eerst geel gaf begreep ik niks van. Als je daar een fout fluit, moet je altijd gewoon rood geven, fout van de verdediger op de laatste man, waarom geef je dan geel? Zeer vreemd dat de VAR moest ingrijpen.Bij Brugge was er wel effectief druk op de bal, hier totaal niet. En hoewel je niet in de keepers hun hoofd kan kijken, was het bij die van Aston Villa effectief de bedoeling om uit te trappen met een pasje naar Mings, terwijl hij hier bewust de bal aan de verdediger lijkt te geven om die te laten uittrappen. Puur volgens de regels is het uiteraard ook penalty, maar ik snap het dus ergens wel om hier niet te fluiten.
Bij Brugge was er wel effectief druk op de bal, hier totaal niet. En hoewel je niet in de keepers hun hoofd kan kijken, was het bij die van Aston Villa effectief de bedoeling om uit te trappen met een pasje naar Mings, terwijl hij hier bewust de bal aan de verdediger lijkt te geven om die te laten uittrappen. Puur volgens de regels is het uiteraard ook penalty, maar ik snap het dus ergens wel om hier niet te fluiten.